قرارداد بهسازی سراوان رشت منعقد شد

شهردار رشت از انعقاد قرارداد بهسازی لندفیل سراوان با حضور اعضای شورای شهر رشت و مجری طرح خبر داد.

سید امیرحسین علوی، شهردار رشت در جلسه انعقاد قرارداد بهسازی سراوان که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، گفت: باید به گونه‌ای عمل کنیم تا ظرف ۳ یا ۴ ماه آینده پیشرفت پروژه بهسازی سراوان محسوس و برای مردم منطقه هم قابل لمس باشد.

او افزود: مناقصه اول این پروژه در زمان شهردار قبل به علت عدم تأیید طرح و تأمین منابع مالی و همچنین زمان‌بندی ۳ ساله برای پروژه قابل اجرا نبود.

شهردار رشت تصریح کرد: با پیگیری‌های فراوان توانستیم طرحی که مشاور در این زمینه تهیه کرده بود را به تأیید سازمان شهرداری‌ها برسانیم.

علوی با بیان اینکه موقعیت لندفیل سراوان بسیار اضطراری و حائز اهمیت است، گفت: تمام موارد یاد شده سبب می‌شود که نوع انجام کار و بهسازی لندفیل با حساسیت خاصی همراه باشد و شهرداری رشت هم به این امر واقف است.

به گفته او، در زمان سرپرست شهرداری رشت هم مناقصه‌ای برای بهسازی سراوان برگزار شد که بنا به اشکالات دستگاه نظارتی و تغییرات فنی بخشی از کار، مناقصه جدید برگزار شد که در این میان اختلاف قیمت بسیار شدیدی بین ۲ شرکتی که حضور پیدا کرده بودند، پدید آمد و در جلسات فنی هم موضوعات مربوط به این کار مورد جمع بندی قرار نگرفت.

شهردار رشت از اعمال اصلاحات در طرح بهسازی سراوان و برگزاری مناقصه جدید با یکسری تغییرات قابل توجه خبر داد و گفت: بررسی‌های لازم توسط سازمان بازرسی و سازمان برنامه و بودجه صورت گرفت و تأییدیه لازم هم در این زمینه صادر شد.

علوی چاره اندیشی برای تصفیه خانه شیرابه در کوتاه مدت و بلند مدت را هدف دیگر شهرداری رشت اعلام و تصریح کرد: برای بهسازی لندفیل سراوان شهرداری رشت با تمام توان در خدمتگزاری حاضر است و همه گونه حمایت را خواهد داشت.

قرارداد بهسازی سراوان رشت منعقد شد

جلسه انعقاد قرارداد بهسازی لندفیل سراوان با حضور رضا عاشری و سید حسین رضویان از اعضای شورای اسلامی شهر رشت، معاونین، مدیران شهرداری و مجری طرح برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.