فرمانده نیروی زمینی ارتش:

حضور ارتش در مرز‌ها برای امنیت پایدار است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: حضور یگان‌های ارتش در مرز‌های کشور به منظور تامین امنیت پایدار است.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از تیپ ۳۷۷ متحرک هجومی شهید حبرانی مستقر در مرز دغاورن در مصاحبه با خبرنگاران گفت: استقرار ارتش در مرز‌ها به معنای وجود عوامل تهدیدکننده امنیت نیست؛ بلکه به منظور اشراف اطلاعاتی بیشتر و امنیت پایدارتر است.

او افزود: نیروی زمینی ارتش با عنایت الهی آماده دفع هرگونه تهدید از سوی دشمنان را دارد و امنیت را در مرز‌ها برقرار می‌کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: یگان‌های لشکر ۷۷ خراسان قرارگاه شمالشرق ارتش در مرز‌های شرقی کشور حضور دارند و با روحیه بالا و آمادگی کامل مشغول حفاظت و حراست هستند.

امیر سرتیپ حیدری بیان کرد: در این مرز‌ها اشرار و قاچاقچیان به تحریک یا شاید همراهی بعضی از عناصر کشور مقابل در گذشته تعرضاتی را داشتند و قاطعانه جواب گرفتند.

او تصریح کرد: پیام کلی برای دشمنان این است که اگر خطایی انجام دهند، تومار عمر آن‌ها در کسری از زمان درهم خواهد پیچید.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران دست بر روی ماشه، آماده هستند که با جانفشانی از حدود و مرز‌های کشور دفاع کنند.

بازدید از پاسگاه‌های مرزی ارتش در شهرستان تایباد و حضور در جمع سربازان تیپ ۳۷۷ متحرک هجومی شهید حبرانی مستقر در مرز دوغارون محور اصلی بازدید و سفر امیر سرتیپ حیدری به شهرستان تایباد بود.

برچسب ها: ارتش ، امنیت ، مرز دوغارون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.