تفسیر «تسنیم» آیت الله جوادی آملی به جلد ۶۵ رسید

جلد شصت و پنجم تفسیر گرانسنگ تسنیم آیت الله جوادی آملی به همراه جلد پنجم کتاب «عقلانیت شهود» از این مرجع عالیقدر به بازار نشر آمد.

این جلد از مجموعه تفسیری تسنیم در ۷۷۵ صفحه و با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه منتشر شده و شامل تفسیر سوره مبارکه لقمان و پرداختن به مباحثی مانند «قرآن و وحی» و موعظه‌های اخلاقی و اعتقادی لقمان حکیم است.

در این جلد همچنین آیات توحیدی مانند «یا بُنیَّ لا تُشرِک بالله اِنّ الشّرکَ لَظُلم عظیم» و ویژگی‌های رفتاری و اعتقادی نیکوکاران مورد توجه ویژه قرار گرفته، ضمن آن که در بخش دیگری از جلد شصت و پنجم تفسیر تسنیم، تفسیر سوره مبارکه سجده در کنار تفسیر آیات اول تا بیست و یکم سوره مبارکه احزاب نیز آمده است.

جلد نخست این تفسیر ارزشمند در سال ۱۳۷۸ منتشر شد و انتظار می‌رود تعداد مجلدات این تفسیر به ۸۰ تا ۸۵ جلد برسد.

همچنین ترجمه عربی تفسیر تسنیم و انتشار آن نیز به عنوان یکی از آثار پرفروش نشر اسرا همزمان با انتشار مجلّدات فارسی ادامه دارد.

 اما یکی دیگر از پرفروش‌ترین آثار نشر اسرا، «عقلانیت شهود (تحریر فصوص الحِکَم قیصری)» به قلم آیت الله جوادی آملی است که جلد پنجم این اثر نیز در ۴۳۲ صفحه و با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه به تازگی روانه بازار کتاب شده است.

مرکز نشر اسراء به عنوان ناشر اختصاصی آثار آیت الله جوادی آملی در عین حال انتشار شرح و تفسیر ۲۲ جلدی این مرجع تقلید از نهج البلاغه امام امیرالمؤمنین (ع) را نیز در دستور کار دارد که تاکنون چهار جلد از آن با عنوان «سَلونی قبل أن تَفقِدونی» به زیور طبع آراسته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار