شناسایی هزاران انشعاب غیرمجاز آب در خوزستان

از ابتدای امسال تا کنون ۱۲ هزار انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در شهر‌های خوزستان شناسایی شده است.

معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به شناسایی ۱۲ هزار فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در شهر‌های خوزستان از ابتدای امسال تا کنون گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.

محسن درفشان می گوید: این میزان انشعاب شناسایی شده در حال تبدیل شدن به اشتراک مجاز و قانونی هستند، به منظور مدیریت شبکه توزیع آب در شهر‌های مختلف استان، پیمایش لحظه‌ای مشترکان در حال انجام است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

به گفته او انشعاب‌های غیرمجاز علاوه بر افزایش بی رویه مصرف آب سبب بروز خسارت‌هایی به شبکه توزیع و تأسیسات شرکت آب و فاضلاب و منجر به اخلال در خدمات رسانی منظم و تضییع حقوق سایر مشترکین، آلودگی در شبکه توزیع آب، کاهش عمر مفید شبکه توزیع آبرسانی و همچنین افت فشار آب در شبکه توزیع می‌شود.

معاون درآمد و امور مشترکین آبفا خوزستان می گوید: بهتر است دارندگان انشعابات غیرمجاز، قبل از کشف انشعاب غیرمجاز توسط تیم‌های عملیاتی شرکت آبفا استان در تمامی شهر‌های خوزستان، با مراجعه به امور مشترکین ادارات آبفا در شهر‌های استان و تشکیل پرونده نسبت به قانونی نمودن انشعاب اقدام کنند تا مشمول هزینه‌های گزاف نشوند.

برچسب ها: انشعاب آب ، آبرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.