فایل صوتی بی‌بی‌سی فارسی نیت اپوزیسیون خارج‌نشین را فاش کرد+ صوت

فایل صوتی لو رفته از خبرنگار BBC؛ ایران «تکّه پاره» و «تجزیه شده» هدف است، نه دموکراسی!

شب گذشته یک فایل صوتی از صحبت‌های «رعنا رحیم‌پور» خبرنگار بی‌بی‌سی منتشر شد که در آن وی به نحو بی‌پرده‌ای از هدف تکه تکه و تجزیه شدن ایران خبر می‌دهد و تاکید می‌کند که هدف پشت پرده آشوب طلبی‌ها نه دموکراسی، بلکه تجزیه است!

او مشخصاً خبر می‌دهد که در رسانه سعودی اینترنشنال ابلاغ شده که فقط با رهبران احزاب (تجزیه طلب) گفتگو و به آن‌ها تریبون داده شود!

رعنا رحیم‌پور اصالت این فایل صوتی را در صفحه اینستاگرامش تایید کرده، امّا علیرغم اشاره صریح به پشت پرده شوم آشوب طلبی‌ها توسط اینترنشنال و دیگر پایگاه‌های آشوب‌طلب گفته که به خبرنگاران این رسانه‌های ضدایرانی احترام می‌گذارد!

این فایل لو رفته یکی از صریحترین اذعان‌ها از ناحیه خود خبرنگاران رسانه‌های ضد ایرانی درباره عقبه آشوب‌ها و رسانه‌هایی نظیر بی‌بی‌سی و اینترنشنال است.

پیش از این هم بارها کارشناسان رسانه‌های فارسی زبان خارجی ناخواسته و در بین حرف‌هایشان اعلام کردند که به قول خودشان مسئله مرزهای جغرافیایی ایران اکنون چندان برای مخالفان جمهوری اسلامی اهمیت ندارد!

برچسب ها: سیاسی ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۵ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
نه بابا ، جدی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۶ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
علت نارضایتی مردم رو بروید ریشه یابی کنید
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۲:۰۴ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
جانم فدای ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
دیگه بی بی سی هم به غلط کردن افتاده
اینستاگرام رو وصل کنید
Iran (Islamic Republic of)
آشتیانی
۲۰:۵۷ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
به عنوان یه دهه هفتادی:
هستم تا نفس آخر پای وطن...
دشمن دستش به خاک من نمیرسه اصلا...
مسئولین فاسد رو محاکمه میکنیم حتما...
چاکر هر چی ایرانی هم منم...
پیروز و بهروز باشید - خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
برترین شما نزد خدا، بانفوذترین شماست
احزاب فارس و کرد و بلوچ و عرب آفریده واحدی دارند و از پیشرفته ترین لشکریان خدا هستند،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
کور خوندن ملت بیدار است و متحد واز خاک ایران با اقتدار تمام حفاظت میکند ایران اسلامی یکپارچه و متحد باقی خواهند ماند به کوری چشم دشمنان و وطن فروشان داخلی
Iran (Islamic Republic of)
همه با هم
۱۶:۱۷ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
چند سال پیش زمانی که آمریکا و اسرائیل و کشور های همسوی با آنها در خاورمیانه قدرت نظامی و قدرت ایمان و باور مردم ایران را دیده بودند ، رهبری گفتند که آنها از این قدرت می‌ترسند و میخواهند ایران را تجزیه کنند ، ولی عده ای باور نکردند ، البته رهبری در همه زمینه ها راه و رسم کار و آینده آنرا میگویند که متاسفانه نه مسئولان میفهمند و عاقبت کار نشان میدهد که چه بوده.
دشمن به دنبال منافع مردم ایران نیست ، بلکه دشمن با ایجاد آشوب و تفرقه سعی در ضعیف کردن از درون ایران را دارد تا بتواند راحت ایران را منزوی و حتی نابود کند .
البته زهی خیال باطل ، هر چند ما در ایران عده ای ساده لوح داریم که عده آنها خیلی کم است ، اما هنوز شیر مردان و شیر زنان اصیل و با اعتقاد ایرانی هستند تا تعبیر خواب پلید دشمنان را به مرگ آنها تبدیل کنند.
اینجا ایران است ، اصالت اقوام و مردم آنها نیاز به تبلیغ ندارد ، بلکه تمدن آنها کافی است برای هر آنکه بفهمد و بداند .
همه با هم در کنار هم برای هم.
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۱۵:۰۵ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
این فایل از ترسشون منتشر کردن کہ مثلا دستور دادن برای این کار وگرنہ ما خوبیم نمیزارن۔۔ حالا اونا کی ھستند کہ دستور دادن مثلا خودتونید دیگہ دقیقا در ھم تنیدہ شدہ اید شما بی شرفھا ۔۔توف بہ این ھمہ حیلہ و نیرنگ خدا شر و مکر و فتنہ آل سقوط و آمریکا و اسقاطیل و اروپایی ھا رو بہ خودشون برمیگردونہ ان شااللہ۔۔ آمین
Iran (Islamic Republic of)
salbeart
۱۲:۰۲ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
زهی خیال باطل ، به همین خیال باش . حتی گرد و خاکش که توی هوا پراکنده میشه بوسیله باد ، گیر شما نمیاد ؛ چه رسد سر سوزنی از این خاک مقدس و خاطرخواه تمام اقوام .
-
طوبی هاشمی
۱۱:۵۵ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
تک تک ایرانی همانند دماوند در مقابل دشمنان دین واسلام پایداریم واز ارمانهایمان دفا ع خواهیم کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
با سلام . اکثریت سیاستمداران و اقتصادان تاکید می کنند که قرن 20 قرن رقابت دو اقتصاد بود . اقتصاد دولتی روسیه باقمار بلوک شرق و اقتصاد خصوصی امریکا و اروپا ولی قرن 21 قرن رقابت دو ابر قدرت خواهد بود اقتصاد نیمه دولتی چین و اقتصاد خصوصی امریکاو اروپا .و همه تاکید می کنند که برای رقابت نیاز به دو ابر قدرت است نه سه ابر قدرت . ابر قدرت چین و ابر قدرت امریکا و این رقابت یکی از شرایط بسیار مهم در پیشرفت علم و فناوری ها خواهد بود .
روسیه با علم به این موضوع نهایت تلاش می کند که مانند قرن 20 یک ابر قئرت باقی بماند . اما بنا به گفته یکی از سرمداران امریکا یعنی هنری کیسنجر روسیه در اخر ریر مجموعه چین قرار خواهد گرفت .
پوتین تلاش می کند برای اینکه یک ابر قدرت باقی بماندباید طرح لنین را اجرا کند و 15 کشور جدا شده را دوباره تحت فدراسیون روسیه در بیاورد و پرچم شوروی را پرچم واحد معرفی کند . حتی الان سرود ملی شوروی سرود ملی خود انتخاب کرده است
اما جنگ اوکراین نشان داد که 15 کشور علاقه ای به اتحاد با روسیه ندارند . گرچه برای اجرای طرح لنین تلاش می کند که که بعضی از کشورها مانند ایران . سوریه . ونزیولا . بلا روس .کره شمالی نهایت استفاده کند . اما نه چین . و امریکا ونه { اروپا و کشورهای (خارمیانه و جنوب اسیا و امریکای جنوبی )}علاقه ای ندارند می دانند که که روسیه توان ابر قدرتی را ندارد لذا در جنگ اوکراین موضع بی طرفی را انتخاب کرده اند در عوض تلاش کنند که همکاری خودشان را با چین . امریکا گسترش دهند .
Iran (Islamic Republic of)
آشتیانی
۲۰:۵۰ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
دمت گرم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
با دعای گربه بارون نمیاد . غلط کردن تا نابودی آمریکا و اسرائیل و دولت سعودی چیزی نمانده اینا شمارش معکوس نابودی خودشون رو شنیدند که دارن دست و پا میزنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
ایران 43 سال بود که تکه و پاره شده بود و الان متحد شده و این به ضرر خیلی هاست که از سیاست تفرقه بیانداز و حکومت کن استفاده میکردند.
از زاهدان تا تهران، آذربایجان کردستان، جانم فدای ایران...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
بیا بیرون از مجازی فقط فکر خودت رو خراب می کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
یه جوری تیتر زدین که مثلا یه خبر عجیبی هست اینکه عادی
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۱:۰۴ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
قضیه این خائنان وطن فروش فارسی زبان کاملا فرق داره و اینها حتی اگر مجازات نشن هم روی خوش نخواهند دید. کسی در تاریخ از وطن فروشی و خیانت به خاک خیری ندیده، داستان خیانت در زمان حمله چنگیز به بخارا، خیانت حاج ابراهیم کلانتر به لطفعلی خان زند یا تسلیم شدن یاران مختار به مصعب به امید امان دادن را بخوانید و ببینید که خیانتکار هیچوقت در امان نیست و از او به نیکی یاد نخواهد شد. اما حقیقت دیگه اینه که ما خیلی دشمن تراشی کردیم. من به شخصه حتی ابی، داریوش، تتلو و شادمهر رو هم دشمن نمیدونم، اینها هموطن ما هستن که به خاطر شرایط مجبور به ترک وطن شدن و دوری از وطن اونها رو ظاهرا به دشمن تبدیل کرده، در حالی که با کمی مدارا و دوستی، میشد مثل مرحوم مشایخی، کشاورز، خیرآبادی و ... در داخل بمونن و به فرهنگ و هنر کشور کمک کنن. اینها دشمن نیستن، هموطنانی هستن که ما نتونستیم حفظشون کنیم. امروز در ناسا، گوگل، اپل، مجلس و شهرداری های کشورهای اروپایی و آمریکایی و ... نیروهای نخبه ایرانی داریم که متاسفانه از دستشون دادیم. امروز فوتبالیست، کشتی گیر، وزنه بردار، سنگ نورد، خواننده و بازیگر ما در رویدادهای بین المللی در مقابل سرود ملی کشورش سکوت میکنه و با گل زدن یا پیروزی بر حریف شادی نمیکنه، اینها همه پیام هست از این که راه رو اشتباه رفتیم و اصرار داریم که باز هم اشتباه بریم. بیایم دشمنی ها رو کم کنیم و در سایه وحدت و امنیت و احترام به همه طیفها و عقاید، به پیشرفت کشور کمک کنیم، این کشور با این همه ثروت و سرمایه و نیروی انسانی، جایگاهش اینجا نیست. ممنونم که تایید میکنید بزرگوار.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۷ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
کاملأ درسته
Iran (Islamic Republic of)
امید خنجری
۰۸:۱۲ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
سلام خانم مهسا.
باید به شما تبریک گفت با داشتن این دید باز و فکر روشن.
بله، کاملا درست میفرمایید. با داشتن ظرفیت‌هایی این چنین ایران و ایرانی جایگاهی به مراتب بالاتر از این را سزاوار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
این هم فیلم خود bbc است باید دید چه فکری پشت این کارشان است. شاید هم نشانه شکست پروژه باشه
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۰:۳۸ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
چی میشه اینا رو هم مثل روح الله زم بگیرن بیارن اعدام کنن اینا قاتل جوان های ایرانی ان چه ایرانی های فریب خورده و چه ایرانی های مدافع امنیت و کشور و ... اینا باعث همه این بدبختی های کشورن .. حتی پیگیر تحریم ها هم هستن .. خدا خودش حق ما رو ازشون بگیره .. #شاهچراغ #سید روح الله عجمیان #شهادت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
حرف دل ما رو زدی . انشاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
اشتباه منفی دادم....
Iran (Islamic Republic of)
وطن یکصدا یکدل
۱۰:۱۴ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
چه ساده هستین شماها....
این فایل از ترس جونشون که مبادا ایرانی ها به دفترهاشون تو لندن و یا تو خونشون حمله نکنن و کشته نشن، عمدی گذاشتن...وگرنه کارمند بی بی سی و اینترنشنال باشی بگی اینا ایران دموکراتیک نمیخوان یا میخوان ایران کشور تکه تکه باشه؟؟؟ باور نکنید اینا همش اشک تمساح هستش... انشالله خبر از سرنگونی و کشته شدن این مزدورها توی دم ودستک کارشون تو لندن و آلبانی و ... بیاد.آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
یعین خیلی باید یک نفر ساده لوح باشه که فکر کنه هدف غرب جز تجزیه و ویرانی ایران چیز دیگری نیست مدیران و دولت مردان کشور چرا ذره ایی از سیره و روش رهبر را برای زندگی و کار در کشور اجرا نمیکنید میدونید اگر خیانت اکثر شماها نبود وضعیت الان اینگونه نبود ؟؟؟ میدونید اگر جوانان این کشور فقط ذره ایی امید به کار شما و ذره ایی اعتماد به حرف شما داشتن محال بود آب در اسیاب تجزیه طلبان بریزند هنوز دیر نشده توبه کنید و به فکر ساختن ایران باشید از بین خودتان خیانت کاران را شناساسیی کنید و اونها رو به زباله دان بریزید از افراد متخصص و کار بلد که دلشان برای ایران میتپد در ساختار مدیرتی و اجرایی بهره بگیرید اینقدر فریب جای مهر و چفیه بر گردن انداختن منافقین رو نخورید به فاطمه الزهرا تمام آسیبی که به انقلاب رسید از همین منافقین بودند کافیه برید یک تحقیق از زندگیشون بکنید امکان نداره یک مسئول با کار در هر سطحی از پستهای کشور صاحب ویلا و ملکهای آنچنانی بشه قطعا اینا خیانت کارن همشون رو بریزید بیرون کشور ما پر از جوانان باسواد دلسوز برای وطن که تمام عشقشون مسیر زندگی رهبری هستش به خدا اگر دیر بجنبید کار کشور ما تمومه میشیم لیبی ، اینو میتونید بفهمید اگر مدیری خانواده اش خارج کشوره یعنی خائنه دیگه باید چطوری به شما بگه من خائن هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
مگر اینکه از روی جنازه رد بشین حتی یک وجب خاک.این در محضر شهید والا مقام حاج قاسم فرا گرفتم که یک تار مویش هزاران باربا ارزشتر و بهتر از شما سگهای دست آموز بن سلمان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
خدا به شما عمر با عزت بده
آخرین اخبار