ساخت کتابخانه در محله منظریه شهرکرد

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: جانمایی کتابخانه و اقدامات لازم جهت دریافت مجوز ساخت کتابخانه در منظریه حداکثر ظرف یکماه آینده توسط شهرداری صورت پذیرد.

عبدالعلی ارژنگ در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان شهرکرد با اشاره به اینکه تمامی اقدامات جهت تخریب و ساخت کتابخانه رودکی مخصوص نابینایان انجام شده، گفت: امسال مبلغ ۲۲ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارائی به ساخت کتابخانه رودکی تخصیص یافته است.

فرماندار شهرستان شهرکرد افزود: شهرداری ناحیه ۲ موظف شده ۱۰ درصد از کل مبلغ صدور پروانه ساخت کتابخانه رودکی را تخفیف دهد و ظرف یک هفته جهت صدور پروانه ساخت این کتابخانه به نام اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام کند.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: مقرر شده حق استفاده این مکان فقط به عنوان کتابخانه درج و از ظرفیت ماشین‌آلات شهرداری ناحیه ۲ جهت تخریب و حمل نخاله ساختمانی این کتابخانه خیری استفاده شود.

ارژنگ با اشاره به عدم دسترسی ساکنان منظریه و برون‌پهنه به کتابخانه، توضیح داد: لزوم راه‌اندازی کتابخانه در جذب ساکنان این مناطق به سمت مطالعه و کتابخوانی حائز اهمیت است که باید مکان‌یابی و اختصاص زمین جهت ساخت کتابخانه توسط شهرداری انجام شود.

وی در پایان گفت: جانمایی کتابخانه و اقدامات لازم جهت دریافت مجوز ساخت کتابخانه در منظریه حداکثر ظرف یک ماه آینده توسط شهرداری صورت پذیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.