فرماندار سیروان:

استکبارستیزی مهم‌ترین شاخصه یوم الله ۱۳ آبان است

فرماندار سیروان گفت: ۱۳ آبان به مثابه روز پایداری ملت غیور و سربلند ایران در برابر نظام استکبار جهانی و نقطه تلاقی برگ‌های زرینی از تاریخ آزادگی این ملت است.

علیرضا رئیسی فرماندار سیروان در مراسم یوم الله ۱۳ آبان در شهر لومار گفت: این روز تاریخی یادآور سه واقعه مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است که هر یک از آن‌ها سند غرور آفرینی از روحیه استکبار ستیزی ملت ایران و نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی به شمار می‌روند.

فرماندار سیروان اظهار داشت: ۱۳ آبان در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی، یادآور ۳ اتفاق مهم تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه، به شهادت رساندن دانش آموزان مظلوم و تسخیر سفارت آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) می‌باشد، که رویداد‌ها هر کدام به سهم خود نقش موثری را در پیشبرد انقلاب اسلامی داشته است.

وی با اشاره به اینکه همه رویداد‌های این روز تاریخی بزرگ پیام‌ها و درس‌هایی را برای نسل حاضر و نسل‌های آینده دارد، گفت: تقویت روحیه خودباوری، اعتماد به نفس و ضرورت هوشیاری در برابر توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان از مهمترین درس‌های این وقایع است.

فرماندار سیروان با اشاره به اینکه ایران اسلامی پس از انقلاب اسلامی با گذر از حوادث و توطئه‌های مختلف روزبه‌روز با اقتدار و با پشتوانه‌ی مردم غیور و همیشه در صحنه به پیشرفت‌های چشمگیری نائل آمده است، افزود: کشورمان امروز با فتح قله‌های علم و فن‌آوری و توفیق در دستاورد‌های علمی تمام نقشه‌های شوم دشمنان این مرز و بوم را به یأس و ناامیدی تبدیل کرده است.

رئیسی با بیان اینکه امروزه ایران اسلامی کشوری قدرتمند و تأثیرگذار در منطقه است، بیان کرد: اغتشاشات اخیر قطعه‌ای از جنگ ترکیبی دشمن و فتنه جدیدی در تاریخ دشمنی‌های نظام سلطه و استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران است که در برخورد به سد بصیرت و هوشمندی ملت شریف ایران ناکام ماند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.