امام جمعه موقت بافق:

طراح اصلی فتنه اخیر آمریکاست

حجت‌الاسلام بلبلی نیا گفت: در فتنه اخیر آمریکای جنایتکار با تمام قدرت برای براندازی نظام اسلامی به میدان آمد، اما به لطف مردم بصیر این توطئه نیز خنثی شد.

حجت الاسلام حسین بلبلی نیا، امام جمعه موقت بافق گفت: دشمن بداند ملتی که امام حسین (ع) دارد از شهادت نمی‌ترسد و بزرگترین آرمانش شهادت است.

او بیان کرد: آمریکا و ایادی دست نشانده استکبار بدانند پاسخ سختی از سوی ملت ایران می‌گیرند و منتظر انتقام خون شهدا باشند.

حجت الاسلام بلبلی نیا افزود: کسانی که غافلند، به خود بیایند و بدانند که اطاعت از رهبری تمام عزت و اعتبار است.

او گفت: منویات رهبر معظم انقلاب سرلوحه کار همگان به ویژه مسئولان باشد و همه با وحدت و یکپارچکی برای رفع مشکلات تلاش کنند.

امام جمعه موقت بافق خاطرنشان کرد: دشمن در جنگ اقتصادی و نظامی نتوانست کاری از پیش ببرد و برای همین به اغتشاق و ترویج بی عفتی و بی حجابی پرداخت.

حجت الاسلام بلبلی نیا اظهار کرد: افرادی که با حرکت‌های ضد اخلاقی و بی حجابی و شعار‌های غیراخلاقی آغوش خود را به روی دشمن باز کرده اند، بدانند داعشی‌ها اگر فرصت پیدا کنند کاری جز این بی اخلاقی ندارند و شعارشان بی هویتی کشور است.

او گفت: حجاب و عفاف از اعتقادات اسلامی مسلمانان است و نباید خدشه دار شود.

امام جمعه موقت بافق با تشکر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: این حضور پیام بزرگی برای استکبار جهانی صهونیست ترویست دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار