شهادت دو فلسطینی با گلوله صهیونیست‌ها/ زخمی شدن دو نظامی صهیونیست

منابع فلسطینی اعلام کردند دو جوان فلسطینی با تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده اند.

رادیو ارتش اسرائیل گزارش داد دو نفر در حمله با سلاح سرد در قدس زخمی شدند و عامل فلسطینی عملیات نیز به شهادت رسیده است.  نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی بعد از تیراندازی به یک جوان همه ورودی های مسجد الاقصی را بستند. تیراندازی به این جوان با ادعای اینکه حمله ای با سلاح سرد انجام داده است، صورت گرفت.

نیروهای اشغالگر بعد از زخمی شدن دو پلیس در حمله با سلاح سرد، در بخش قدیمی قدس مستقر شدند. در این حال خبرنگار این شبکه گفت پلیس اشغالگر بعد از عملیات با سلاح سرد، نیروهای بیشتری را به بخش قدیمی قدس اعزام کرد و ورودی های آن را بست.

از سویی دیگر وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که یک فلسطینی به نام «داوود محمود خلیل ریان» (۴۲ ساله) صبح امروز در حین درگیری با نظامیان رژیم صهیونیستی به ضرب گلوله صهیونیست ها به  شهادت رسید. این  جوان فلسطینی بر اثر اصابت گلوله به قلبش به شهادت رسید.

شایان ذکر  است از آغاز سال کنونی میلادی ۲۵ نظامی و شهرک نشین صهیونیست در عملیات مبارزان فلسطینی در پاسخ به جنایات نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری و قدس اشغالی و نوار غزه به هلاکت رسیدند و ۱۷۷ فلسطینی نیز از آغاز سال کنونی میلادی در تیراندازی صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار