صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری راهپیمایی ۱۳ آبان را منعکس می‌کند

خبرنگاران استان چهارمحال و بختیاری مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان را در سراسر استان پوشش می‌دهند.

یوسف افشارنیا مدیرکل صداوسیمای چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۵ خبرنگار افتخاری در استان، سه گروه خبری در شهرکرد، سه گروه خبری در روستاهای استان و خبرنگاران آزاد شهرستان‌ها مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان را در سراسر استان پوشش می‌دهند.

وی گفت: با توجه به شرایط کنونی و دشمنی‌های استکبار جهانی، مردم استان با حضور انقلابی و پرشور خود در روز ۱۳ آبان‌ماه پیام روشن، محکم و قاطع خود را به تمام یاوه‌گویان که مسبب توطئه‌ها و اغتشاشات اخیر کشور هستند صادر می‌کنند.

افشارنیا با اشاره به پوشش خبری و تلویزیونی این مراسم از پنج نقطه شهرکرد افزود: دو دستگاه واحد سیار و ۹ دوربین در مکان‌های چهار راه بازار، سه‌راه سینما، چهارراه فردوسی، چهارراه‌ بوعلی و سه دوربین در مصلی حضرت امام(ره)، آماده ضبط و پوشش تصاویر همدلی مردم، انعکاس راهپیمایی و پوشش سخنرانی مصلی هستند.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: معاونت سیمای جهان‌بین با پخش برنامه زنده «حماسه حضور» از ساعت ۲۱ تا ۲۲ پنج‌شنبه با دعوت از گروه سرود، خوانندگان استانی، شعر و شاعری، پخش گزارش‌های مردمی، نماهنگ و موسیقی، مردم را برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جمعه دعوت می‌کند.

افشارنیا اضافه کرد: برنامه «حماسه حضور» در روز جمعه از ساعت ۹ صبح تا پایان راهپیمایی به صورت پخش زنده از شبکه استانی حضور پرشور مردم را به نمایش می‌گذارد.

وی با اشاره به برنامه زنده «روز ماندگار» معاونت صدا در روز جمعه از ساعت ۹ صبح تا ۱۱:۳۰ اظهار داشت: این برنامه با دعوت از کارشناسان استانی، آنونس، موسیقی و ترانه‌های مرتبط در خدمت هم‌استانی‌ها خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار