به میزبانی گلستان آغاز شد؛

مسابقات قرآنی مدارس استعداد‌های درخشان کشور

رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی بیست و هفتمین کنگره سراسری قرآن کریم از میزبانی مسابقات قرآنی مدارس استعداد‌های درخشان کشور در گلستان خبر داد.

عباس توسن گفت: در بیست و هفتمین کنگره سراسری مسابقات قرآن کریم ۲۲۶ دانش‌آموز پسر از مدارس استعداد‌های درخشان از ۲۹ استان کشور در گرگان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

اوگفت: این مسابقات با حضور دانش آموزان دوره‌های تحصیلی اول و دوره دوم متوسطه ازامروز چهارشنبه ۱۱ آبان آغازشده است.

رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی بیست و هفتمین کنگره سراسری قرآن کریم ویژه مدارس استعداد‌های درخشان گفت: اختتامیه این دوره از مسابقات پسران در روز جمعه ۱۳ آبان برگزار خواهد شد و از برگزیدگان تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد.


او بیان کرد: در بخش آوایی این مسابقات ۹۰ دانش آموز مدارس استعداد‌های درخشان در دوره‌های تحصیلی اول و دوره دوم متوسطه و در رشته‌های حفظ، حفظ ویژه و قرائت شرکت خواهند کرد.

او گفت: در این دوره از مسابقات، دانش آموزان در رشته مفاهیم در یکی از محور‌های تمدن‌سازی و خودباوری آثار خود را در سه قالب ساخت کلیپ، تهیه پادکست، پادپخش و طراحی اطلاع‌نگاشت ارائه داده اند که در این بخش ۱۲۶ دانش‌آموز با هم رقابت می‌کنند.


او گفت: مسابقات بیست و هفتمین کنگره سراسری قرآن کریم ویژه مدارس استعداد‌های درخشان در بخش دختران از ۱۸ تا ۲۰ آبان نیز به میزبانی گرگان برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.