زنگ استکبار ستیزی در مدارس آذربایجان غربی نواخته شد

زنگ ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور مسوولان فرهنگی و سیاسی استان آذربایجان غربی به صورت نمادین در مدرسه فرهنگیان شهید مدنی ارومیه و سایر مدارس شهری و روستایی این استان نواخته شد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی روز چهارشنبه در مراسم زنگ ملی مبارزه با استکبار جهانی، گرامیداشت روز دانش آموز و سالروز تسخیر لانه جاسوسی که در مدرسه فرهنگیان شهید مدنی ناحیه یک آموزش و پرورش شهر ارومیه برگزار شد، گفت: کشورهای استکباری به صورت مستقیم دانش آموزان و نوجوانان ما را هدف قرار داده‌اند.

جواد جنگی افزود: دشمنان از هر نقطه‌ای هراس داشته باشند ان نقطه را هدف می‌گیرند و امروز حجاب و متانت دختران ایرانی هراس بر دل دشمنان انداخته است.

وی با بیان اینکه تربیت دانش آموزان اخلاق‌مدار مطابق با آموزه‌های قرآنی، حرکت در مسیر استکبار ستیزی است، ادامه داد: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی دستاورد مهم دانش آموزان انقلاب اسلامی است.

جنگی با بیان اینکه دانش اموزان باید با تحصیل و تهذیب خود دشمنان را ناکام بگذارند، اظهار کرد: تحصیل، ورزش، تهذیب و رسیدن به قله های افتخار به نوعی نبرد با دشمنان است.

وی یادآور شد: تسلیم نشدن در مقابل مستکبران از مهمترین اصول اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در این راستا نظام تعلیم و تربیت، دانش آموزان را با این فرهنگ متعالی آشنا می‌کند.

معاون اجرایی فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: ارزش بانوان در جامعه بالاست و این ارزش باید همیشه و در همه جا حفظ شود.

سرهنگ پاسدار مهدی رضوی تاکید کرد: از وقتی نظام جمهوری اسلامی در ایران مستقر شده زن، زندگی و آزادی مفهوم پیدا کرده و اهمیت به نقش زنان در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی بیانگر این موضوع است.

وی ادامه داد: انسانیت در بستر معنویت در این کشور شکل گرفته و فرهنگ ما فرهنگ امام حسینی و بر مبنای احترام به پدر و مادر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.