یک هرمزگانی معاون وزیر بهداشت شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در حکمی حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان را به عنوان معاون امور بهداشتی وزارت بهداشت منصوب کرد.

در بخشی از حکم وزیر بهداشت برای حسین فرشیدی آمده است؛ خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر برای خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید، در این راستا و باتوجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان"معاون بهداشت" منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه کنید.

در بخشی دیگر از این حکم آمده است؛ امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیرو‌های متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

حسین فرشیدی دکتری تخصصی بیماری‌های قلب و عروق دارد و استاد گروه آموزشی قلب و عروق است که از چهارسال پیش ریاست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان را بر عهده دارد.

همچنین بهرام عین الهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی غلامعلی جاودان را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان منصوب کرد.

جاودان نیز سابقه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان را در کارنامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۲۲:۱۵ ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
حالا درست شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
به ما چه