اجتماع دختران حاج قاسم در رفسنجان +عکس

اجتماع بزرگ دختران مکتب حاج قاسم سلیمانی در هفته بسیج دانش‌آموزی در محل خیابان شهدای رفسنجان برگزار شد .

شفیعی مدیر اداره آموزش پرورش رفسنجان در اجتماع بزرگ دختران مکتب حاج قاسم گفت: امروز با حضور دو هزار نفری دانش‌آموزان رفسنجانی  اعلام می‌کنیم که توجه ما ایرانی‌ها به درس و پیشرفت کشور خواهد بود با هزینه کردن برای جیره خوارانی که این کشور را بخواهید عقب برانید یا متوقف کنید کور خوانده‌اید و مشت محکمی بر دهان تمامی ایادی استکبار خواهیم زد .

رئیس آموزش و پرورش رفسنجان ضمن گرامی‌داشت یاد شهدا به ویژه شهدای دانش‌آموز و شهید حاج‌قاسم سلیمانی و شهدای شاه چراغ که در حادثه تروریستی شهد شهادت نوشیدند افزود: عضو شهدای دانش‌آموز زیادی داریم .

 

دختر

 اوبیان کرد: در نبرد با دشمن به فیض شهادت نایل آمدند ازجمله شهید فهمیده شهید علی عرب و امروز به یاد آن شهدا آمده ایم بگوییم که آمریکا و انگلیس خبیث و رژیم غاصب صهیونیستی اگر می‌خواهد بدانند که دانش‌آموزان ایران کجا هستند این را بدانند که آن‌ها در کلاس‌های درس حضور دارند تا با تلاش همه قله‌های علم و پژوهش را طی کنند.

شفیعی خطاب به منافقین گفت: شما نمی‌توانید با هزینه کردن باعث کندی پیشرفت علم ایرانی‌ها شوید و بمیرید از این غم و غصه که دانش‌آموزان ایران توجهی به شما نمی‌کند و با اقتدار ایستاده‌اند و در مقابل حیله‌ها و زیاده‌خواهی شما مقاومت می‌کنند.

رفسنجان

 

رئیس اداره آموزش و پرورش رفسنجان افزود: دانش آموزان این کشور با رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای به قله‌های علم می‌رسانند و شما روزی خواهد رسید که در مقابل این مقاومت و اراده ملت ایران کرنش کنید.

برچسب ها: حاج قاسم ، دختران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.