افتتاح نمایشگاه و جشنواره اسوه‌ استانی بسیج در کرمان

نمایشگاه و جشنواره اسوه‌ استانی بسیج از‌ امروز ۱۰ آبان ماه به مدت ۴روز در حسینیه ثارلله کرمان برپا است.

با حضور پایگاه‌های مقاومت بسیح مجری محله اسلامی استان کرمان، نمایشگاه و جشنواره اسوه استانی امروز در حسینیه ثارالله کرمان آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان کرمان و امام جمعه کرمان در این مراسم، ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی گفت: بسیج، فرزند انقلاب است و جنسش جنس انقلاب است و همه مشخصات انقلاب را در خود جای داده و جز رضا‌ی خداوند، هیچ نیتی در اقداماتش ندارد.

سردار نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این آیین گفت: جشنواره اسوه استانی با حضور پایگاه‌های مقاومت بسیج مجری محله اسلامی، مجموعه از منتخبین شهرستان‌ها در قالب ۱۵ سرفصل تربیتی، اقتصاد مقاومتی، آموزشی، اشتغال زایی، علمی، فرهنگی، سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی، دانش بنیان، فضای مجازی، دفاعی، امنیتی، ورزشی، سازندگی، عقیدتی و اردویی راه اندازی شده است.

او افزود:این نمایشگاه شامل ۵۶ غرفه از همه شهرستان‌ها است که از بین ۲ هزار و ۲۰۰ پایگاه مقاومت بسیج در مرحله شهرستانی جشنواره انتخاب و با هدف ارائه عملکرد مفید و نمونه راه اندازی شده است.

سردار نظری بیان کرد: قرار است از بین ۵۶ غرفه شرکت کننده و پایگاه برتر مرحله استانی، ۸ غرفه به مرحله کشوری که طی آذرماه در هفته بسیج برگزار می‌شود، اعزام شوند.

او تصریح کرد: تا کنون در ۷۲۵ منطقه استان کرمان به همت پایگاه‌های مقاومت بسیج، محله اسلامی ایجاد شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار