نمایشگاه دستاورد‌های علم و فن آوری در قزوین گشایش یافت

نمایشگاه دستاورد‌های علم و فن آوری با مشارکت ۶۰ شرکت دانش بنیان در پارک علم و فن آوری قزوین گشایش یافت.

نمایشگاه دستاورد‌های علم و فن آوری در آستانه برگزاری رویداد «تانا» در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین و جمعی از فعالان شرکت‌های دانش بنیان در محل پارک علم و فن آوری قزوین گشایش یافت.

در این نمایشگاه ۶۰ شرکت دانش بنیان که به تولید محصول رسیده اند حضور دارند ونمایشگاه دستاورد‌های علم و فنآوری در قزوین گشایش یافت دانشگاه‌های علوم پزشکی، آزاد اسلامی، بین المللی امام خمینی، شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان صمت استان، مرکز رشد و تحقیقات سازمان جهاد کشاورزی استان نیز مشارکت دارند.

پرویز اسدی معاون فناوری پارک علم و فن آوری قزوین افزود: شرکت‌های دانش بنیان بیش از ۲۰۰ محصول تجاری سازی شده را در مدت سه روز عرضه کرده اند و علاقمندان می‌توانند صبح و بعدازظهر از آن در محل پارک دیدن کنند.

اسدی در خصوص اهداف برگزاری این نمایشگاه بیان کرد: توسعه اکوسیستم نوآوری در استان و تجاری سازی از طریق اتصال شرکت‌های نوپا و دانش بنیان و فناور به شرکت‌های تولیدی و صنعتی بزرگ از جمله اهداف برپایی نمایشگاه است.

وی گفت: این شرکت‌های تولیدی نیاز‌های فن آورانه خود را در پنل‌های تخصصی در حوزه‌های کشاورزی، صنایع قطعه سازی، پزشکی و سلامت، مواد شیمیایی و شوینده ارائه کرده اند و بر این اساس شرکت‌هایی در نمایشگاه دعوت شده اند که بتوانند به این نیاز‌ها پاسخ دهند.

رویداد توسعه و ارتقای زیست بوم نوآوری استان (تانا) با هدف رفع نیاز‌های فن آورانه استان در محور‌های کشاورزی، صنعت شوینده‌ها وصنایع شیمیایی، قطعات خودرو، پردازش تصویر و اتوماسیون، اولویت‌های پژوهشی ارگان‌های دولتی و حوزه لوازم خانگی روز چهارشنبه ۱۱ آبان ماه در محل پارک علم و فن آوری قزوین برپا می‌شود.

نمایشگاه دستاورد‌های علمی و فن آوری شرکت‌های دانش بنیان از برنامه‌های جنبی رویداد تانا هم تا ۱۱ آبان ماه در محل پارک علم و فن آوری قزوین برپاست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.