میزبانی ویژه از ۱۵۳۰ گردشگر خارجی طی مهرماه در حرم قم

رئیس اداره امور بین‌الملل حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به حضور هزاران گردشگر بین‌المللی در حرم قم و میزبانی ویژه از ۱۵۳۰ نفر از آن‌ها طی مهرماه گفت:گردشگران به ۳۹ کشور اختصاص داشتند و به ترتیب اسپانیا، آمریکا، ایتالیا، لهستان و آلمان بیشترین آمار را به خود اختصاص می‌دهند.

کمال ثریا اردکانی گفت: در مهرماه ۱۴۰۱ حضور بیش از هزار و ۵۳۰ گردشگر بین المللی در حرم مطهر بانوی کرامت به ثبت رسیده است.

رئیس اداره امور بین‌الملل حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه این گردشگران از ۳۹ کشور بوده اند، افزود: ۵ کشوری که بیشترین گردشگر را در مهرماه داشتند به ترتیب اسپانیا، آمریکا، ایتالیا، لهستان و آلمان است.

کمال ثریا اردکانی، ادامه داد: در مجموع اداره امور بین الملل حرم مطهر بانوی کرامت در مهرماه  امسال میزبان حدود ۱۹۰ گروه گردشگری بین المللی بوده است.

رئیس اداره امور بین‌الملل آستان حضرت فاطمه معصومه (س) با بیان اینکه بسیاری از گردشگران خارجی که توسط تور‌های گردشگری یا به صورت انفرادی وارد حرم قم می‌شوند به اداره امور بین الملل حرم مطهر مراجعه نمی‌کنند، عنوان کرد: این آمار مربوط به گروه‌هایی است که به محض ورود به حرم مطهر برای همراهی کارشناس زباندان به این اداره مراجعه می‌کنند و اطلاعاتشان به ثبت می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.