حدادی: وفاق و همدلی به خانواده دو و میدانی بازگشته است/ سجادی مشکلات ورزشکاران را می‌فهمد

پرتابگر دیسک کشورمان گفت: تمام ورزشکاران پشت هم هستند و همدلی و وفاق با حمایت فدراسیون به جامعه دو و میدانی برگشته است.

احسان حدادی پرتابگر دیسک کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  در باره  شرایط بدنی و تمرینی‌اش، اظهار کرد: از اواخر هفته گذشته تمریناتم را در مشهد آغاز کرده‌ام. این اردوی نخست من است که بیشتر به تمرینات چابکی اختصاص دارد و به همراه آن وزنه زدن را هم در دستور کار دارم تا به فرم خوبی از آمادگی برسم.

او افزود: تنها و بدون مربی مشغول به تمرین هستم، البته اخیرا جلسه‌ای در فدراسیون داشتم و قرار شده تکلیف مربی‌ام در اردوی آینده مشخص شود. امیدوارم بتوانیم با کمک فدراسیون بهترین اتفاق ممکن رقم بزنیم.

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن تصریح کرد: شانس مدال‌آوری برای دو و میدانی ‌کاران در هانگژو وجود دارد اما کار سختی است. البته اگر ورزشکاران سعی و تلاش بیشتری کنند می‌توان به مدال رسید. فدراسیون در این مسیر برنامه‌ریزی خوبی برای تمامی ورزشکاران داشته است. امیدوارم همانطور که در نوجوانان آسیا شاهد رقم خوردن بهترین نتایج بودیم، در بزرگسالان هم این اتفاق مسیر شود.

او گفت: البته رسیدن از تیم نوجوانان به بزرگسالان کار سختی است اما اگر خود ورزشکاران همه رفتارهای یک ورزشکار حرفه ای را داشته باشند، می‌توانند در بزرگسالان به نتیجه خوبی برسند. کنار آن هم مربیان باید سطح دانش فنی خودشان را بالاتر ببرند تا این 2 اتفاق کمک کند یک ورزشکار به مدال برسد.تمام ورزشکاران پشت هم هستیم و اینطور نیست از مشکلات شانه خالی کنیم. در گذشته این وفاق و همدلی دیده نمی‌شد و اکنون با حمایت فدراسیون، دو و میدانی  دوباره توانسته یک خانواده شود.

قهرمان بازیهای آسیایی جاکارتا اظهار کرد: از سجادی کمال تشکر و قدردانی را دارم. اکنون یک ورزشی در وزارتخانه کار را در دست داد. خود او سالیان سال قهرمان بلامنازع آسیا بوده و ما ورزشی‌ها باید از این موضوع خوشحال باشیم. شاید در یکسری موارد از او انتقاد می‌شود اما باز یک فرد ورزشی خیلی بیشتر از یک سیاسی می‌تواند درد ورزشکار را بفهمد.

رکورددار پرتاب دیسک آسیا ادامه داد: سالیان گذشته افراد سیاسی در بدنه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حضور داشتند و همین باعث می شد تا ورزشکاران خیلی با آن‌ها جلسه خصوصی داشته باشند زیرا شناخت درستی از ورزش نداشتند. سجادی ورزشکار حرفه‌ای بوده و چالش‌ها و سختی‌ها را چشیده است.

دارنده مدال برنز قهرمانی جهان بیان  کرد: اخیرا مشاهده شد شخص وزیر با الناز رکابی یکی از قهرمانان رشته سنگنوردی جلسه داشت اما پس از این دیدار خیلی انتقادات به او وارد شد چرا باید با او جلسه داشته باشد! باید پذیرفت برای کشورش مسابقه داده و کاری ندارم چه اتفاقی برای او رخ داد. زمانی که این ورزشکار به ایران بازگشته باید از او استقبال کنیم؛ فارغ از هر اتفاق و پیشامدی که برایش رقم خورده است. زمانی که او به خاک کشورش بازگشته ما حق نداریم بگوییم چرا وزیر ورزش با او جلسه داشت.

حدادی تصریح کرد:  اگر فرد سیاسی وزیر بود به طور یقین با این ورزشکار جلسه نمی‌گذاشت اما زمانی که وزیر از جنس ورزش باشد درک دارد که ورزشکار در لحظات سخت به او چه گذشته زیرا خودش در گذشته این موارد را به عینه مشاهده کرده است. در این صورت به این نتیجه می‌رسیم خود ما با حرف‌ها و صحبت‌هایمان در این کشور باعث فراری دادن ورزشکاران می‌شویم. پس بهتر است با کمی صبر و تحمل، صحبت کرده تا بتوانیم مشکلات را حل کنیم. باید گفت‌وگو کرد تا مسائل حل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار