اجرای فاز اول پروژه تکمیل جاده امیدیه -جایزان

مدیر عامل شرکت نفت و گاز آغاجاری از آغاز به کار عملیات اجرایی فاز اول پروژه‌ی تکمیل جاده‌ی اصلیِ محورِ امیدیه-جایزان خبر داد.

جواد تقی زاده گفت: با پیگیری کارشناسان شرکت و همکاری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب فاز اول پروژه تکمیل جاده امیدیه به جایزان شامل اجرای آسفالت لایه دوم، ایمن سازی نقاط حادثه خیز و خط کشی است که با هزینه‌ای بالغ بر ۳۱۰ میلیارد ریال از محل پروژه‌های سرمایه ایِ شرکت ملّی نفت ایران، توسط شرکت آغاجاری انجام خواهد شد.

او می گوید: در راستای تسریع در اجرای این پروژه فاز دوم نیز، با هزینه‌ای بالغ بر ۶۱۰ میلیارد ریال شامل عملیات خاکی، زیرسازی، روسازی، احداث پُل‌ها و اَبنیه‌های فنیِ، درحال واگذاری به پیمانکار می‌باشد و عملیات اِجرایی آن انشاالله تا چند روز آینده شروع خواهد شد.

به گفته او با تکمیل این دو فاز و بهره برداری از جاده محورِ امیدیه-میانکوه-جایزان علاوه بر کاهش خطرات جاده‌ای و افزیش ایمنی، کوتاه شدن مسافت و صرفه جویی در مصرف سوخت و زمان را متوقع خواهیم بود.

مدیر عامل شرکت بهره برداریِ نفت و گاز آغاجاری در پایان از پیگیری و تلاش‌های مستمر، جهت تأمین اعتبار موردنیاز به منظور تکمیل و راه اندازی تونل ورودی این جاده خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.