وحیدی:

دشمنان با انتشار اخبار دروغین سعی در انحراف افکار عمومی دارند

وزیر کشور گفت: دشمن در جنگ شناختی و روایت‌ها اعتماد مردم را نشانه گرفته است و مدام با انتشار اخبار دروغین سعی در انحراف افکار عمومی دارند.

 احمد وحیدی وزیر کشور روز یکشنبه در یکصد و چهل و هشتمین نشست شورای اجتماعی کشور خواستار مشخص شدن جدول اقدامات دستگاه‌ها در حوزه تقویت سرمایه اجتماعی شد و گفت: کلام الله مجید است که اگر مومن به قدر وسع و استطاعت خود بکوشد خداوند کمک خواهد کرد و برای همین باید با تمام ظرفیت وارد میدان شویم.

وحیدی تاکید کرد: در مدارس و دانشگاه‌ها بایستی گفتگو و مفاهمه بیش از گذشته دنبال شود و در این عرصه از انسان‌های عالم، خوش بیان و موثر بهره بگیریم.

وی ادامه داد: البته سهم معلمان و مدیران مدارس بسیار مهم است و باید با مسئولیت شناسی به نقش خطیرشان در کمک به مدیریت فضای مدارس عمل کنند.

وزیر کشور بر توجه به جنگ شناختی دشمن در شرایط کنونی تاکید و خاطر نشان کرد: دشمن در جنگ شناختی و روایت‌ها اعتماد مردم را نشانه گرفته است و مدام با انتشار اخبار دروغین سعی در انحراف افکار عمومی دارند.

وحیدی تصریح کرد: لازم است با ابتکار عمل اجازه روایت سازی دروغین را به جریان نفاق و معاند ندهیم.

جانشین رئیس جمهوری در شورای اجتماعی کشور تاکید کرد: عمل به فریضه جهاد تبیین می‌تواند نقش موثری در اعتماد سازی و همچنین خنثی سازی نقشه‌های شوم دشمنان داشته باشد.

وحیدی به موضوع هویت دینی و اسلامی در میان جوانان و دانشجویان هم اشاره کرد و گفت: نباید اجازه ترویج توهین و قداست زدائی از ارزش‌های دینی داد و در این عرصه دستگاه‌ها و نهاد‌های ذی ربط باید به وظیفه شان عمل کنند.

جانشین رئیس جمهوری عمل به فریضه جهاد تبیین را در "تقویت اعتماد و سرمایه اجتماعی" موثر و مهم دانست و از دستگاه‌ها و سازمان‌های ذیربط خواست با عمل به وظایف و رسالت قانونی شان به برقراری هر چه قوی‌تر آرامش و ثبات در کشور کمک کنند.

وی مشارکت اجتماعی با رویکرد محله محوری را ضروری دانست و افزود: در این خصوص از ظرفیت مساجد و محلات باید بیشترین بهره برداری انجام شود.

وزیر کشور الگوی مساجد مدرسه محور را برای کودکان به عنوان زمینه‌ای برای تقویت تربیت دینی یاد کرد و ادامه داد: این ظرفیت‌ها بایستی به صورت جدی دنبال شود.

وحیدی اطلاع رسانی و روشنگری افکار عمومی را مهم دانست و تصریح کرد: در این خصوص باید ایده‌ها و راهبرد‌های سازنده به صدا و سیما ارائه شود و این آمادگی در مدیریت صدا و سیما هم برای اخذ نظرات کارگشا وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
وزیر محترم معلم زیر بار گرانی و فقر داره آتیش میگیره از من چه انتظاری داری آقا زاده ها تون تو خارج هست اونها رو بیارین حرف بزنند فکر کنم دیگه تحصیلاتشون تموم شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
مرگ بر اینستاگرام‌ مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
من گول حرف های یاوه اون طرف آبی ها رو نمی خورم. مگه خدا عقل نداده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
مرگ بر اسرائیل مرگ بر اینستاگرام
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۰:۰۷ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
تاکی مماشات ؟ مردم که بیش از ۹۹٪ جامعه را تشکیل میدهند ارامش امنیت میخوآهند .با اغتشاشگران برخورد شود وسریعا" به مسایل اقتصادی وبیکاری رسیدگی تابذر امیدمجددی در دلها کاشته شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
آقای وحیدی مدارس شمیران نو در منطقه چهار بعداز تعطیلی سطل زباله را برمیگردونن وسط خیابان خواهشا رسيدگي کنيد با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
این دشمنان کی هستند اگه کشورهای خارجی هستن که شما به دلیل داشتن مردم نباید نگران باشید اگه منظور مردمان این کشور که مخالف شما هستند خوب اگه اکثریت هستند دیگه چه اصراری دارید آقای وحیدی عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
بی جهت کسی رو متهم نکنید دروغگو خودتون هستید
کسی دیگه شما را باور نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
نه اینکه شماها دروغ نمیگید..............!!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
مردم متوجه شدن کی به فکرشون هست و کی به فکر منافع خودش، فهمیدن اونور آبی ها میخوان جون ما رو به خاطر منافع خودشون به خطر بندازن.فهمیدن یه عده کمی از هموطناشون حاضرن کشور رو به مشتی دلار بفروشن به خاطر همینه پشت اونا رو خالی کردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
اقلیت متوجه شدن رئیسی به فکرشون هست ولی برای اکثریت شعاری هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
مردم دشمن رو به خوبی شناختن
آخرین اخبار