دوره استاپ موشن در حوزه هنری قزوین برگزار می شود

مسئول مرکز رشد حوزه هنری استان قزوین گفت: با همکاری حوزه هنری قزوین و حوزه هنری کودک و نوجوان تهران دوره استاپ موشن در قزوین برگزار می‌شود.

مرتضی سازنده مسئول مرکز رشد حوزه هنری استان گفت : رویداد ملی استاپ موشن در حوزه هنری قزوین با همکاری حوزه هنری کودک و نوجوان استان تهران ویژه دانش آموزان متوسطه دوره اول و دوم برگزار خواهد شد.

مسئول مرکز رشد حوزه هنری استان قزوین توضیح داد: استاپ موشن شاخه‌ای از انیمیشن است و قرار است این رویداد به صورت یکروزه در قزوین برگزار شود، دانش آموزان دختر و پسر در گروه‌های ۳ و ۵ نفره در این رویداد ثبت نام خواهند کرد و با انواع استاپ موشن آشنا می‌شوند، ایده پردازی می‌کنند، سناریو می‌نویسند و در نهایت در پایان دوره خروجی کار هر یک از تیم‌ها نیز به نمایش در خواهد آمد.

وی عنوان کرد: این دوره مهارت‌های مختلفی از جمله قصه پردازی، نورپردازی، کار با صدا و تصویر و شخصیت پردازی را به افرادی که د. آن شرکت می‌کنند می‌آموزد لذا یک دوره خلاق برای دانش آموزان شرکت کننده محصول می‌شود که مهارت‌های نوینی می‌آموزند.

سازنده با بیان این نکته که ثبت نام دوره یک روزه استاپ موشن آغاز شده است گفت: این دوره در ١٢ و١٣ آبان ماه در حوزه هنری استان قزوین زیر نظر اساتید مطرح این رشته برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.