اختلافات اداری، مرز شهرک ناز با آبادی

مدیر منطقه یک شهرداری فردیس گفت: تا اختلافات شهرک ساز و اداره راه و شهرسازی حل نشود، قانونا نمی‌شود به شهرک ناز خدماتی ارائه کرد.

شهرک ناز فردیس، شهرکی که بیست سال از احداث آن می گذرد اما چند هزار نفر ساکن آن همواره از نبود کمترین امکانات شهری رنج می برند.

معابر نامناسب، جای خالی آسفالت و ده ها کمبود دیگر نیازهایی است که اهالی شهرک ناز را با مشکل مواجه کرده است، آنان حتی نمی توانند منازل خود را بازسازی کنند زیرا مجوزی برای این امر به دست شان نخواهد رسید.

این شهرک زیرنظر راه و شهرسازی و از سوی یک پیمانکار احداث شد اما این پیمانکار پیش از کامل شدن تعهداتش، طرح را رها کرد و تا کنون نیز خبری از برخورد یا اقدام قضایی علیه او به دست ما نرسیده است.

مدیر منطقه یک شهرداری فردیس گفت: موضوعات و اختلافاتی بین شهرک ساز و راه و شهرسازی درخصوص شهرک ناز وجود دارد و ما مکلف هستیم تا اختلافات برطرف نشود هیچ خدماتی را به شهرک ناز به خصوص شهرک ناز شمالی ارائه نکنیم.

عسگری می گوید: البته با این وجود برخی اقدامات مانند جمع آوری زباله در این شهرک توسط ما انجام می شود ولی برای برخی امور مانند صدور پروانه از نظر قانونی تا برطرف شدن اختلافات معذوریت داریم.

او گفت: مشکلات شهرک ناز به دلیل اختلاف بین دو سه دستگاه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.