سلبریتی هایی که آتش بیار فتنه هستند/از توهین امیر جعفری به حافظان امنیت تا نظریه پردازی های واهی الناز شاکردوست

سلبریتی‌ها بدون هیچ‌گونه شایستگی و صرفاً به اتکای شهرتی که به دست آورده‌اند، دارای تریبون‌های پرمخاطب شده‌اند که می‌تواند افکار مخاطبان خود را به زیان منافع ملی تحت تأثیر قرار دهد؛ تأثیراتی که گاه می‌تواند فاجعه‌آمیز باشد.

«تا پیش از اغتشاشات ۴۰ روز اخیر، سلبریتی‌ها معمولاً خوراک فیک‌نیوز‌ها و رسانه‌های زرد بودند. ازدواج یا طلاق و کشف روابط پنهانی و اتهام‌زنی جنسی به یکدیگر، نوع لباس و آرایش بازیگران و ژست‌های آن‌ها جلوی دوربین عکاسان، همه داشته سلبریتی‌ها در فضای مجازی بود، اما همین جماعت یکدفعه خود را در کسوت مصلح اجتماعی تصور کرده و در قامت یک مهره مؤثر شروع به نقش‌آفرینی در وقایع کرده‌اند.

این عده که از سواد سیاسی و رسانه‌ای نازلی نیز برخوردارند در کنار فیک‌نیوز‌ها و سایت‌های زرد خبری، اظهاراتشان سر از رسانه‌های ضد ایرانی هم درآورده است. سلبریتی‌ها بدون هیچ‌گونه شایستگی دیگری و صرفاً به اتکای شهرتی که به دست آورده‌اند، دارای تریبون‌های پرمخاطب شده‌اند که می‌تواند افکار مخاطبان خود را به زیان منافع ملی تحت تأثیر قرار دهد؛ تأثیراتی که گاه می‌تواند فاجعه‌آمیز باشد.

مطلبی که اخیراً الناز شاکردوست، بازیگر سینما در اینستاگرام منتشر کرده است، نمونه خوبی برای تحلیل نگاه و عمق فکری سلبریتی‌های سینمایی است. شاکردوست با انتشار متنی عجیب که بازتاب‌های زیادی در رسانه‌های ضد ایرانی داشت، ادعای مضحکی درباره قانون اساسی مطرح کرد. اینکه شاکردوست هیچ اطلاعی از مفاد قانون اساسی کشورش ندارد، می‌تواند ناشی از ضعف نظام آموزشی باشد، اما اینکه شاکردوست جملات مهمل و دروغینی را به نام مواد قانون اساسی منتشر می‌کند، مصداق نشر اکاذیب است. بازیگری که حتی به اندازه‌ای سواد ندارد که از قانون اساسی کشورش باخبر باشد، به خود اجازه می‌دهد درباره هر چیزی اظهار نظر کند.

اینکه قوه قضائیه در آینده با چنین دروغ‌پراکنی برخورد خواهد کرد یا خیر، مسئله‌ای جداست، ولی اینکه یک بازیگر بی‌اطلاع و ناآگاه از قوانین به‌راحتی یک متن دروغ را برای مخاطب به اشتراک می‌گذارد و آن متن در رسانه‌های ضد ایرانی بازتاب پیدا می‌کند، نشانه‌ای از عمق فاجعه فرهنگی است که سلبریتی‌زدگی در ایران به وجود آورده است.

میزان «لایک»‌های این متن هم می‌تواند میزان ناآگاهی و بی‌سوادی پیروان شاکردوست و سلبریتی‌های بی‌سواد را نشان دهد که هر چیزی را بدون اینکه درباره آن تحقیق کنند، به صرف انتشار از سوی یک چهره مشهور تأیید می‌کنند! اکنون با مشخص‌شدن دروغ‌بودن متن شاکردوست، آیا این بازیگر مجبور به عذرخواهی و تصحیح کار اشتباه خودش می‌شود؟! چه سازوکاری برای پیگری این کار اندیشیده شده است که سلبریتی‌ها را در مقابل مواضع خود پاسخگو کند؟!

اخیراً شهرداری تهران اعلام کرده است که از یک بازیگر به دلیل انتشار یک خبر دروغ و انتساب یک موضوع کذب به شهردار تهران شکایت خواهد کرد. چرا این اتفاق به دیگر سلبریتی‌هایی که در این شرایط موج‌سواری می‌کنند تسری پیدا نمی‌کند؟! آیا «فراجا» استوری اخیر امیر جعفری را دیده است؟ جعفری که مدتی پیش در سریال «یاغی» نقش سردسته اراذل و اوباش را ایفا کرده بود، با انتشار متنی در حمایت از اغتشاشات، خواستار مسلح‌شدن اغتشاشگران شده است! این متن در فضای مجازی و صرفاً در صفحه اینستاگرام جعفری هزاران بار دیده خواهد شد و اگر یک فکر تحت تأثیر این القائات برای به دست آوردن سلاح و درگیری مسلحانه تلاش کند چه کسی پاسخگو خواهد بود؟! آیا امثال جعفری که در این روز‌ها آتش‌افروزی می‌کنند در جرائمی که رخ می‌دهد شریک نیستند؟!

جماعت سلبریتی نشان داده است که نه لیاقت نگاه مردم را دارد و نه صلاحیت کنشگری اجتماعی را داراست. این افراد به صرف خرید توجه مردم به شهرت رسیده‌اند و اگر نگاه مردم از آن‌ها گرفته شود، به همان سرعتی که به شهرت رسیده‌اند، فراموش خواهند شد. ضعف برخورد قانونی با این افراد، باعث شده که آن‌ها توهم «لیدر» بودن داشته باشند و در بزنگاه‌های تاریخی مانند حوادث چند هفته اخیر، نقش مخرب خود را عملاً به نمایش بگذارند. از نظر قانون هیچ تفاوتی میان یک جوان اغتشاشگر ناآگاه و یک سلبریتی بی‌سواد و پرمدعا که دیگران را به اغتشاش دعوت می‌کند وجود ندارد، حتی آن سلبریتی به واسطه شهرت و تأثیرگذاری اجتماعی در این وقایع سهم بیشتری از دیگران دارد. سلبریتی‌ها باید بدانند که قانون‌شکنی و یاغی‌گری برای آن‌ها هزینه خواهد داشت و قانون مانع هرج‌ومرج و عربده‌کشی مجازی آن‌ها می‌شود. مردم منتظر اقدام صریح و قاطع قوه قضائیه هستند.»

منبع: روزنامه جوان

برچسب ها: سلبریتی ، اغتشاشات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۱۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۰۵ بهمن ۱۴۰۲
با این دو نفر کاری ندارم ولی نظرات افراد سلبریتی مسلک فقط در همان حیطه بازیگری خودشان آن‌هم اگر واقعاً سوادش را داشته باشند، قابل توجه است و در زمینه‌ای که تخصص ندارند نباید اظهار نظر عمومی کنند.
(تشکر بابت درج)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
وقتیکه تو کشور همه چیز اوکی باشه سلبریتی یه حرفی بزنه کسی باور نمیکنه پس یه چیزی هست که مردم سمت خودش میکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۲۴ آبان ۱۴۰۱
می دونید چرا آمریکا فرانسه و....... پیشرفت کردند چون مثل بازیگرای فیلم وسینمای ما ندارند که به کشورشون خیانت کنند وقتی که ویروس کرونا اومد ما نشنیدیم که بازیگری به مریضی کمک کند بازیگرا ضعف پول دارند قیافه ندارند بضرب وسایل آرایش خودشون را درست می کنند ای کاش اینان الگوی خوب مردم کشور عزیز ما می شدند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۲۴ آبان ۱۴۰۱
چی شد ☺️
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۱۱ آبان ۱۴۰۱
مشکل این کشور رسانه های هستن که مثل شما همیشه جانبدارن برخورد میکنن
Iran (Islamic Republic of)
امیرعلی
۰۵:۳۲ ۱۱ آبان ۱۴۰۱
خدا لعنت شون کنه که مملکت و بهم ریختن.
اینا باید تاوان خونهای ریخته شده تو این دو ماه و بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۲ ۱۱ آبان ۱۴۰۱
لعنت به هرچه وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۰:۵۰ ۱۱ آبان ۱۴۰۱
بسوز.دمش گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
سلبریتی ها را خود مطبوعات و سایتها برای مخاطب و بازدیدکننده بیشتر اختراع کردند .اینکه فلان هنرپیشه چه لباسی میپوشد یا از چه کرم آرایشی،چه ماشین و.... استفاده میکند نیاز به انتشار عمومی ندارد .با این روش تبلیغاتی هم نفرتبایغ شده دچار توهم میشود که به خود اجازه می هد سر دسته ارازل و اوباش باشد یا دیگری توهم قانون دانی و اشکال به قانون اساسی را دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
واقعا دولتمردان اقدامی بابت این افراد نمی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
مقصر اصلی بدحجابی همین سلیبریتیهای خائن .مردم دنبال الگو می گردن فکر می کنن اینا الگوهای خوبن درصورتی که مردم به چاه می برن ..همه باهوش عاقل نیستن تا گول ظاهر این سلیبریتیها رو نخورن...وقتی شخصی عقلش هنوز اکبند .هی تکرار می کنه توحرم چرا با کفش اومدن.پس دروغه ازخود ساخته است ..هنوز نمی فهمن توحیاط بودن داشتن مردم می رفتن بیرون محوطه که صدای شلیک می شنون دویدن داخل حرم . مردم ما بعضی هاشون تفکر سالم ندارن اینقدر ذهنشون .الوده شده ‌از اونطرف اب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
1.5لیبریتیها روی هم
Iran (Islamic Republic of)
لرزاده از خرم آباد
۱۷:۱۷ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
امیر جعفری : حیف که اینستا قطعه , وگرنه یک استوری قسنگ لری برات میفرستادوم تا همه جات بسوزه و دیگه از این زر و زرا نکنی ,.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
#امیر_جعفری_خائن_ایران
#الناز_شاکر_دوست_خائن_ایران
#سلبریتی_خائن_ایران
#پاینده_جمهوری_اسلامی_ایران
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۰۴ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
لعنت بر دشمن منافق خائن وطن فروش مخصوصا بازیگران و ورزشکاران بیسواد احمق مفتخور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
لایک×!n
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
اینا اول مالیات ثروت نجومی باد آورده شون رو بدن، بعد حرف از مردم بزنن.
این هنر پیشه ها و فوتبالیست‌ها آنقدر ثروت جمع کردن که اگه مالیات واقعی ازشون گرفته بشه، نیمی از مشکلات اقتصادی کشور رفع می‌شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
خاک بر سر دوتاشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
جعفری جان ،خاک تو اون کله کچلت کنن، آبرو مارو بردی دیگه فیلماتو نمیبینم
البته نمیدونم چرا اکثر بازیگرا ضد نظام اند، شماها تو این مملکت بزرگ شدین واسمی در کردین، ولی این رسمش نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
هرکی هستی،زنده باشی،یه لبخندی رو لبم آوردی....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
این سلبریتی ها انگل های جامعه هستن صدا و سیما باید پای این ها رو از رسانه ها جمع کنه
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۴:۰۳ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
مرگ بر سلبریتی خیانت کار
Iran (Islamic Republic of)
Mehdi
۱۳:۴۸ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
به عنوان شهروند آسیب خورده خواستار تنبیه و مجازات این سلبریتیها هستم
Iran (Islamic Republic of)
اصغر
۱۳:۴۷ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
این اقا در شهرک دامون کیش ویلا دارد وقتی به کیش می اید فقط دنبال حال کردن است اصلا به مردم نگاه نمی کند من نمی دانم این مردمی که اینها از نام می برانبرنکیانند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
امیر جعفری ; تو اگر عرضه داری , خانواده خودت را درست مدیریت کن ! به مدیریت کشور کار نداشته باش و قیم ارازل و اوباش اغتشاش گر نباش . مگر اینکه از خود اونها باشی , که اگه اینجوریه وای بحالت و خاک بر سر کچلت . مطمئن باش اگه از اغتشاش گرا باشی یا از اینها دفاع میکنی , بزودی مردم خودشون میان سراغت . هم تو و هم بقیه به اصطلاح سلبریتی های خائن و از جمله الناز
Iran (Islamic Republic of)
bn
۱۳:۱۵ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
مورچه چیه که کله پاچش باشه
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۱۸:۵۶ ۱۲ آبان ۱۴۰۱
مورچه سیاه کچل
خخخخخخخ خخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
خبرنگار محترم شما درچه جایگاهی هستید که در مورد دیگران قضاوت می کنید؟یکی هم که حرف درست میگه بهتون بر نخوره،اگر میگفت این حضرات که مردم رو کتک میرنند خوبه ،اونوقت لحن صحبتتون رو تغییر می دادید و میگفتید بازیگران خوبند،کدوم سمتی هستید شما؟میدونم که نظرم نمایش داده نمیشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
واقعا که خیلی بی وجدانی . این ارازل و اوباش و هرزه های خیابانی که اموال مردم را آتش میزنند و جوانهای مردم را با چاقو میکشند و تکه تکه میکنند را نمیگی و از کتک خوردن ارازل و اوباش حیون انتقاد میکنی . ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
هم تو و هم امیر جعفری و النازشاکر دوست و هم سلبریتی های خائن که مثا شماها زر میزنند , غلط زیادی میکنید .
Iran (Islamic Republic of)
ارش
۱۵:۵۶ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
عزیز دل حالا حرفهای چرت گفتن توهین به نیروی امنیتی و امن زدن به آشوبها شده حرف درست.شما توی چه فضای بزرگ شدی وزندگی میکنی.من فقط یک جمله میگم اگرهمین نیروهای امنیتی نباشن واین کشور به سمت اتفاقات سوریه بده همین امثال شماهها دنبال یک سوراخ موش می‌گردید که که امنیت داشته باشید.که به روشنی مشخص شد هدف ازتاریخ نیروامنیتی به حاشیه رانندن درگیرکردن اونها به مسائل دیگه ودرمرحله بعدکشتاربی گناهان ومن این علیه جان مال ناموس مردم بود.اینکه مشکلات است هیچ کسی منکرنیست وانسان آگاه با عقل ودرایت دنبال مطلب به گری میره نه اوباش گری.
یک نگاه به پلیس های کشورهای دیگه بکن ببین چطور برخوردمیکنن بعدبیااز پلیس کشورانتقادکن.داشتن قدرت تفکروتعقل برای یک باصطلاح انسان لازمه وپیش شرطه در انجام هرکاری.لطفا لطفا با عقل و منطق خودت پیش برو و هرچه یک عده بیسواد پشکل مغز بهت میگن سریعا قبول نکن.چون اونوقت یک مرده متحرک هستی که طوطی وار اراجیف رو باور میکنی.
کتک زدن پلیس به چه علت بوده ایامی خودت فکر کردی.آیا اگر به جان مال جناب عالی لطمه وارد بشه شما اولین اقدامی که به ذهنت میرسه این نیست که ازپلیس کمک بخواهی چطوردراون مواقع شدت عمل پلیس رو انتظار داری اما در اغتشاش آشوب و بازی با امنیت یک کشور واقتصادش انتظار داری همه نطارگرباشن تا چند هزارنفر اوباش ومجرم توی سطح کشور یک نظام رو نابود کنن اعتباروحیثیتش روبه بازی بگیرم و نظم وامنیت مردم براشون بشه بازیچه.وعقدهای روانیشون رو خالی کنن.شما واقعا نمیدونم چه نونی خوردی و کجا بزرگ شدی که اینقدر نابخردانه به مسائل نگاه میکنی.
معترض و مخالف هم اگر هستی معترض منصف عاقل باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
اصلا میگیم به فرض که حرف این ربع لیتریها درست و دلسوز وطن !!
خب الان که تو حرم شاه چراغ اینهمه بیگماه از زن و مرد بگیر تا کودک و نوزاد !! خب الان مدافعان حقوق بشر میشه اینجا هم دهن کثیفتونا باز کنید و درمورد این جنایت وامثالش حرفی بزنید؟!
پس چرا الان خفه خون گرفتید؟!
نکنه اون نوزاد یا اون کودکی که کل خانوادش رو یکجا ازدست داد هم از دولت و رژیم به قول شما فلان و.. بودند؟!
واقعا الان یکیشون اومد حرفی بزنه؟! پس اونهائی که بازم طرفداری میکنند ازشون چرا نمیگن لااقل یکی از شما مفت خورها کشته شدن اینهمه بیگناه اونم تو حرم یه حرفی بزنند !
اینها الان تازه موقش شده که یه خیانت کنند که بتونند اونور اقامت بگیرن آخه به قدر کافی از این کشور خوردند وحالا مونده خرج کردن که اونم نه تو کشور خودشون کشورهای دشمن!
اونهائی هم که به هردلیلی نمیتونند این کارو کنند یا پس میزنندشون به خاطر کم کاری وکمتر وطن فروشی بعد یه گوشه میبینی افتادن و داد وبیداد و.... که عمرشونا گذاشتند برای مردم (انگار مفتی کارکردند) که چرا کسی یادی از ما نمیکنه ! چرا فراموش کردن مارو و..
خب یکی نیست بگه چرا بعضی از همین سلیبریتیها ختی بعد فوتشونم سردیس براشون میسازند و حین تشیع جنازه جمعیت میلونی میاد و....
پس کرم از خود درخته نه از فراموشی مردم و..!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
اخر ای احمق چرا کف میزنی
از برای دشمنان دف میزنی
دزد ناموس است آن که کورت کرده است
پر مگو یاوه نباف بر سر قبرت تلنگر میزنی
هرکه خواهی باش لیک بی غیرت نباش
هرچه خواهی گفته ای لاف بی‌جا میزنی
خاک صحنه خورده ای اما نمایش داده‌اید
خون مردم ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
به به ، احسنت، شاعربنام کشور،تو رو بابد ببرن تریبون مجلس شاعری کنی.
Iran (Islamic Republic of)
بسیجی
۱۰:۵۱ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
واقعا متاسفم برای جامعه ی مثلا هنرمند کشور که آب و دون جمهوری اسلامی رو خوردن و تخمش رو توی سبد کشورهای دشمن و معلوم الحال گذاشته اند.
با این کارهایی که کردم فقط ماهییت و چهره ی کثیف و خبیث خودشون را برای ملت ایران برملا کردن و این باعث میشه مردم شهیدپرور و وطن پرست ایران اسلامی دیگر انگیزه ای برای حمایت و دنبال کردن این جماعت معلوم الحال نداشته باشن و اون علاقه و حمایت جایش را به نفرت و ترد از جامعه برایشان رقم خواهد زد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
فقط میتوانم بگویم متاسفم که این گونه اشخاص طرفدارانی چشم و گوش بسته ایی دارند که نادانسته در دام اینها قرار می گیرند و هیچ اطلاعاتی از وضعیت و حقوق زن در سایر کشورها که ادعای حقوق بشر دارند، ندارند که مثل کالا با آنها برخورد می شود، آیا اعتراض یعنی جوانی 21 ساله را گروهی بگیرند و با نهایت قصاوت شکنجه کنند و در نهایت بکشند؟! آیا اینها آدمند؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
خطاب به امیر جعفری بیسواد و الناز شاکر دوست نادان ; لطفا خفه شوید تا مردم باغیرت و شریف ایران , خوشان خفتون نکردند .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
نادان تویی که قضاوت نابجا میکنی،شما‌اطمینان داری که بازیگران این حرف رو زدند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
ناشناس 13:04 ; نادان خودتی . مثل اینکه خیلی بهت بر خورده . تو خودت مطمئنی که امیرجعفری و الناز شاکر دوست , چنین اراجیفی نگفته اند ؟ اگر نگفته اند رسما تکذیب کنند . مثل علی دایی که تکذیب کرد که در مورد اخراج تیم ایران از جام جهانی فوتبال , اظهار نظر منفی کرده ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
ببخشید ولی تقصیر خودتونه،هر چی بیشتر شل گرفتید زبونشون درازتر شد.روزاهای اول اغتشاشات این طور نبودن.وقتی دیدن برخورد نمی شه گستاخ شدن.می دونم منتشر نمی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
مشکلات مردمو حل کنید ،عدالت اجتماعی را گسترش بدین تا مردم معترض نباشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
اعتراض و انتقاد سازنده با آشوبگری و اغتشاش و تخریب اموال مردم و جنایت و مظلوم کشی فرق میکنه . اگه هنوز نفهمیدی که هدف اغتشاش گران وحشی و ارازل و اوباش آدمکش چیه , خیلی احمق و نادانی . در ثانی مشکلات اقتصادی , هدیه استکبار جهانی برای مردم ایرانه که به راحتی حل شدنی نیست و مردم باید صبر کنند و دولت را یاری کنند . حساب مردم با غیرت و با وجدان , با مشتی ارازل و اوباش حیوان و گرگ صفت جداست
Netherlands
ناشناس
۰۱:۴۷ ۱۱ آبان ۱۴۰۱
تا حرف از صداقت شد چرا یهو صداتون قطع شد
دوستان پاسخگو نظرات پاسخی واسه این نظر ندارین ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۱۹:۰۰ ۱۲ آبان ۱۴۰۱
دقیقا مثل کاری که حسن فریدون کرد
خخ
خخخ
خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
این چه جورشه هر روز یک اختلاس گر پیدا میشه ؛ هر روز یک مسول فاسد پیدا میشه ؛هر روز شخصی با چند تا چرت و پرت کاسبی مردم رو بهم میزنه و تظاهرات راه میدازه ؛ هر روز کم کاری دیده شده و ...

به نظرم نهاد های نظارتی باید در همه این تخلفات چنان شدید عمل کنه و آنها رو تنبه کنه که کسی دیگه از این غلط ها نکنه و کشور سر در گم نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
این افراد و انثالهم کسانی هستند که متأسفانه فضای هنر سینما را برای انسانهای فرهیخته وسالم ومتدین نا امن کرده اند و با هادیدیم و شنیدیم که فلان هنر پیشه زن مورد تجاوز قرار گرفته قبل از انقلاب که افتضاح بود و بعد از انقلاب هم باز افرادی تکرار کردن چرا خانم صادقپور فقط چهار فیلم قبل از انقلاب بازی کرد و در اون فیلمها نقش زنی رو بازی کرد که مورد تجاوز قرار می‌گرفت ولی بعد از انقلاب نقشهای بسیار مثبت و خوبی را گرفت و موفق بود پس میتوان در سینما و هنر بازیگری در این زمان خوب درخشید ولی همین افراد سعی بر خراب کردن چهره هنر سینما وبازیگری را خدشه دار کنند
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۰۷:۴۹ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
خوشبختانه امروز مردم ایران برای کنش خود در مقابل افراد ملاک های منطقی دارند و افراد را با شاخص ها و ملاک های خود می سنجند نه معیارهای خود را با افراد انتخاب کنند البته نمی توان انکار کرد که هنوز کسانی هستند که به قول معروف عقلشان در چشمشان است و بدون تعقل و تأمل از کسانی پیروی می کنند که جز معروفیت بر گرفته از صدا و سیما هیچ چیز در جنته ندارند ، نه شعور سیاسی ، نه تعهد ملی ، نه تعهد اخلاقی و شرعی و حتی انسانی ، امثال آقای جعفری و خانم الناز شاکردوست اگر ذره ای شعور سیاسی داشتند و از عقل خدادادی بهره برده بودند می دانستند که آنهایی که این راه را رفتند الان کجا هستند و فریب تله های مزین شده دشمنان ایران را نمی خوردند و باز امیدواریم به خود آیند و خود را از این تله نجات دهند و بدانند که هر چه می کنند به خود می کنند و نمی توانند در مسیر حرکت الهی انقلاب خللی ایجاد کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۵ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
حالمون از اسمشون به هم میخوره. چرا باید اینترنت حروم کردیم برای دیدن صفحات این نخاله های وطن فروش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۴ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
بی غیرتی که شاخ و دم نداردادم بی غیرت همه چیزش را به حراج میگذارد حتی سابقه هنری خود را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۸ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد ، امثال جعفری ها مثل شعبون بی مخ فتنه گر هستند که میگویند به اختشاشگر اسلحه بده ، خوب فرض کن به یک دیوانه اسلحه بدهی اول از خودت شروع میکنه یا خانم الناز خوب اگر حرفت منطق داره قوه مقننه و نمایندگان مجلس جلسات حضوری دارند و در تریبون مثلا خبرگزاری هایی مثل فارس کمپین وجود دارد چرا حرف منطقی خود را میروید در بی بی سی و اینترنشنال میزنید که نون خود را در خون ملت ایران میبینند چرا ؟ پس معلومه این لشخاص از جنس همان خائنین هستند فهمیدن دلسوز و نامرد خیانتکار حرام خور راحت قابل تشخیصه همین رفتار های پر خاشی ، کدام آدم دلسوز مملکت و مردمش کلیدمیدهد به دزد قاتل که خانه را خراب کند جز منافق و خائن هیچ کسی نیست حالا وضع و مرز این سلبریتی های خائن و دلسوز مملکت مشخص میشه در این بحران ها و وزارت ارشاد و خانه هنرمندان توجه به این مطلب داشته باشند اگر ایرانی و وطن دوست هستند
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۱۹:۰۱ ۱۲ آبان ۱۴۰۱
الناز را صادر کنند به داعش اونجا ناز بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۱ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
سلبریتی ایرانی یعنی بلندگوی متحرک درون مرزی رژیم جانی اسرائیل و غرب
کارما بی شرافتی هایشان را هم در زندگی های شخصیشان هم دارند میبینند ولی کور و کر شده اند و نمیفهمند، به وعده قران
و اصل حساب را جای دیگری پس خواهند داد ان شالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۶ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
میانگین سنی سلبریتیا بالای 60 ساله ، اینا کی بازنشست می شوند تا جا برای افراد جوان و با استعداد باز شود . اینها علاوه بر برخورد قانونی باید ممنوع الخروج و ممنوع التصئیر شوند تا بفهمند یک من ماست چقدر کره داره
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۱:۴۴ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
آخه خبرگذاری جوان هم شد خبر گذاری.....همش یکطرفه و الکی مینویسه....مگه چون گفته رفراندوم از مردم سوال کنید که صاحب اصلی این کشورن حرف بدی زده ویا خدای نکرده کفر گفته.....حالا بهش چرا توهین میکنی بیسواد و ضد منافع ملی و غیره یعنی چی.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
بعدا هم میخواهند رقاص و مشروب خور و بی حجاب بیاد رییس جمهور بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
صحت خواب خرگوشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
حاضرنیستم یک لحظه به فیلم هایی که این سلبریتی هایی که الان کارشون شده حمایت از اغتشاش گرها
نگاه کنم...اصلاًنمی خوام تو قاب تلويزيون خونه ام ببینمشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
دوتاشونو بگیرید پدرشون در بیارین که غلطای اضافی نکنند
مفتخورای وطن فروش
Germany
ناشناس
۲۳:۱۱ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
آفرین YJC به این گزارشت!
اما هنوز خیلی‌ کمه. باید اسم تک تکشون رو بیاری تا رسوا بشن.
اینا به ایران دارن خیانت می‌کنن. باید ترمزشون کشیده بشه. مثل همه جای دنیا از جمله خود آمریکا.

(برخورده شدید و جریمه‌های کمرشکن آمریکا برای سلبریتی‌هایی‌ که به سیاست‌ها اعتراض می‌کنن رو ببینید / مستند تروکاژ)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
چقدرکثیف ولجنند این بدبخت های وطن فروش . اینا باید مجازات شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
کافی یک شبانه روز امنیت این سلبریتی ها را به خودشان واگذار نمایید ..
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۹:۱۱ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
سلام واقعا متاسفم برای این بازیگرانی که این گونه هستند و اینها مردم کشورشون رو دوست ندارند مدافعان امنیت اگه نباشند که کشور به باد فنا می‌ره اگه یک زمانی ازشون دزدی بشه و یا کارشون لنگ پلیس باشه همین مدافعان و نیروی انتظامی به درد میخورند حالا همه کشورها و پلیس هاشون خوبن و پلیس ایران شدن بد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
امیرجعفری غلط کرده
Romania
ناشناس
۱۸:۲۲ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
چرا این سلبریتی ها را دستگیر و اعدام نمی کنید.
مرگ بر خائن های به وطن. داعشی های داخلی همین ها هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۰ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
البته نیازی به اعدام نیست همینکه محاکمه بشوند و جرمشون محرز بشه کافیه اینها اسیران بیسواد سیاسی جماعت براندازند و ژست سیاسی می‌گیرند در حالیکه از سیاست تهی هستند و تاریخ ایران را هم نخوانده و از دنیای سیاست بی بهره اند فقط بدانند که به کشور و مردم خود خیانت میکنند و در خدمت دشمن ایرانند شاید دشمنی آمریکا رو قبول ندارند خب نمیگیم دشمنی قبل از انقلاب آمریکایی ها رو علیه ملت بدونند حداقل بعد انقلاب رو دیده اند حمایت از شاه کودتای نوژه حمایت ازصدام و تحریک او علیه ایران از همه مهمتر زدن هواپیمای مسافربری توسط ناوهای خود و بدون عذر خواهی اول گفتن اشتباه شده بعد از فرمانده ناو تشکر کرده و به او مدال افتخار دادن تحریم همه جانبه حتی داروی بیماران و حمایت همه جانبه از اغتشاش و صرف بودجه‌های کلان برای براندازی نظام اسلامی و جلوگیری از پیشرفت ایران این حمایت‌ها نابخشودنی است اینها یا کورند نمی‌بینند یا خود را به نفهمی زده اند ودوست دارند با خیانتکاران همراه باشند صم بکن عمی فهم لایرجعون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
این وطن فروشا چرا راحت دارن تو این کشور جولان میدن.من ی کارگر ساده بیکار اگر خدا نکرده کاری کنم حبس پیش کش اعدام باید شوم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
تو بازیگری. نقش. ها. اثر دارند ،،‌ اینها با تاثیر نقشها بسته به ظرفیتشون عقلشون کار میکنه
Iran (Islamic Republic of)
النار
۲۲:۳۰ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
پس چرا نقشهای مثبت روشون اثر نمیذاره؟؟؟ نخییر سلبریتی جماعت ذاتشون خرابه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۱ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
این‌ها عقل ندارند که کار کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
چجوره که همه نظرات همسو بانظر شماست پس درانتشار نظرات نیز گزینشی عمل می کنید.
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۲۳:۰۰ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
تو خودت شرف ودین وخانواده ات را قاضی کن جواب این خائنان به وطن چیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۴ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
تا چشم تو دربیاد
به اندازه کافی دارید توی توئیتر و اینستا و رسانه های کاسه لیس آمریکایی اصلاح طلب جولان میدهید ، انقدر خبرآنلاین تک وجهی و جزمی است که اگر در ۳۰ خبر آن کامنت بگذارید و به مذاقش خوش نیاید یکی را هم منتشر نمیکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
مرگ بر مزدور بی جیر و مواجب حداقل یه چیزی بگیرید که از گشنگی نمیرید بدبختهایی که به امید اون ور آبی ها نشستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
اینجا ایران است اون وقت بیایند نظر دشمنان ایران رو بگذارند. مرگ بر دشمنان ایران
Iran (Islamic Republic of)
سالار
۱۷:۵۶ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
نظر ماروهم اگرپخش می کنی می بایست بگویم الناز شاکر دوست چیز الکی نگفته لازمه رفراندوم برگزار بشه . شما که به خودتون مطمئن ستید پس نگران چی هستید یک رفرندام برگزار کنید تا همه بفهمند که مردم بانظام حاکم چند چندند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
شاکردوست غلط کرده با تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
والا این قومی که مادیدیم، نتیجه هارو میگن تغییردادن به نفع خودشون...تواین چندوقت ثابت شده بامدرک و منطق نمیشه باهاتون صحبت کرد
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۰:۳۳ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
نیازی به رفراندوم نیس شما جمعیت اغتشاشگران و جمعیت مردمی که تو راهپیمایی ها میان ببین و مقایسه کن تا ببینی مردم با حکومت هستن یا ضدش آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان است چشم ها رو باید شست جور دیگر باید دید جمعیت میلیونی راهپیمایی ها رو نمیبینی ولی جمعیت چند صد نفری اغتشاشات رو خیلی خوب میبینی کسی که خودشو زده به خواب نمیشه بیدار کرد پس بیخیال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
بزرگوار چند ماه بعد از پیروزی انقلاب در فروردین۵۸، به دستور امام هم جمهوری اسلامی یعنی نوع حکومت به رای گذاشته شد هم بعدتر کل متن قانون اساسی کشور.که هم اون موقع وهم تا الان در دنیا بی‌سابقه بوده.چطوره اینایی که رفراندوم رو تو دهن شما انداختن اگه جرات دارن اول از آمریکا و غرب بخوان که نوع حکومت سرمایه داری وقانون اساسی خودشون رو برای اولین بار چی؟اولین بار به رفراندوم بذارن که تا اینجا یک هیچ از ایران عقبن.البته بگذریم که بعضی از این آقایون مدعی دموکراسی حتی یه خط قانون اساسی مکتوب ورسمی ندارن.واین رو هم در آخر بگم که اگه تو برخی از این کشورها رفراندوم برگزار بشه درصد مسلمونا اونقدر زیاده که حتی میشه از بینشون رئیس جمهور ونخست وزیر انتخاب بشه وصد البته کت و شلوارپوشای کراواتی غربی مدعی دموکراسی اینو نمیخوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۲ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
هم شاکردوست و تو و امثال تو خیلی الکی حرف میزنید . چون سواد ندارید . اگر قرار به این باشه هر سال باید رفراندوم برگزار بشه . چون هر نظام و حاکمیتی مخالفان خودش را دارد . حتی اگر نظام مورد نظر شماها یا رقبای شماها هم سر کار بیاید , پس از مدت کوتاهی خودتان به جان خودتان میافتید . پس دوباره باید رفراندوم بشه واین یعنی هرج و مرج . کجای دنیا چنین است .؟ ضمنا ایران حکومت اسلامی و الهی است و برای حاکمیت حکومت الهی رفراندوم نمیخواهد و شماها خودتان فکر میکنید در اکثریت هستید واین توهمی بیش نیست . مردم ایران اکثریت با اسلام هستند , فقط سلائق سیاسی با هم رقابت دارند . مگر تعداد این سلبریتی های احمق چند تا هستند .؟ خیلی باشند هزار نفر . هزار نفر در بین 85 میلیون نفر چند درصده ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۹ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
ایشان قانون دان هستند یا بازیگر ؟ اظهار نظر کردن را کسی جلویش را نگرفته ولی شقیقه چه ربطی به قوزک پا داره که ایشان حرف میزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۴ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
حتما می خواهید رقاص و آوازه خوان بیاد رییس جمهور بشه. بعدش بی بندو باری و گسترش فساد و از هم پاشیدگی خانواده ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۹ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
اگر عقل داشته باشی رفراندوم همان مردمی هستند که همیشه پای کار هستند و در راه پیشرفت مملکت قدم بر می‌دارند نه کسانیکه فریب رسانه های معاند رو خورده و در خط آمریکا و غرب پشت به ملت و کشور کرده و از بیناموسی و بی شرفی و بیغیرتی علنآ صحبت می‌کنند و پا در رکاب دشمن ایران با نظام می‌جنگند اینها همان شعبان بیمخهای زمان دولت ملی مصدق با دلار آمریکایی حکومت مصدق را سرنگون کردند ولی اینبار ملت با غیرت ایران اجازه نخواهند داد تاریخ تکرار بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
بشین سرجات بابا
نه اینکه شماها به این چیزا اعتقاد دارید ، سال ۸۸ رفراندوم پذیری شماها راهم دیدیم، اتفاقا برای خود شاکر دوست هم نوشتم که اگر اونوقت گفتید جواب رفراندوم را قبول نداریم چه ؟ که مسبوق به سابقه صد درصد هم خواهید گفت ، شما مشتی همیشه طلبکار و قانون گریز هستید دستتان برای همه رو شده، رفراندوم ملت همان تجمعات علیه شماست که خردسالانتان میبینند و میفهمند ما صدها برابر شماییم ولی عناد شما نمیگذارد ببینید و بفهمید
Iran (Islamic Republic of)
لیلی
۰۹:۵۶ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
آخی راست میگه بنده خدا فقط گفته راه قانونی بریم دیگه نه؟فقط یه سوال مگه شما اصلا قانون و قانونگذار راوقبول دارید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
قشنگ اون گوشاتو بازکن تا حرف حسابو بشنوی ..... اگر قرار به نظر تو باشه که معلومه خیلی بیسوادی , باید در هر کشوری , هر سال رفراندوم باشه و هی حکومتها عوض بشن . آخهِ کجای دنیا اینجوریه . مگر اینکه در یک کشور یا کودتا بشه و یا مردم انقلاب کنن . مردم ایران در سال 1357 برای سرنگونی یک حکومتی انقلاب کردند که از شخص اولش تا بقیه اطرافیانش و وکلا و وزرا و .... کاملا فاسد بودند و اینجا فرصت توضیح ابعاد مختلف فسادشون نیست و آخرش حداقل 35 میلیارد تومان به پول آن زمان با یک هواپیمای غول پیکر که بسیاری از قسمتهای دکوراسیون داخلش طلا و نقره بود و مقادیر بسیاری عتیقه جات و اموال گرانقیمت را برداشتند و فرارکردند . اما الآن ایران حکومت اسلامی ناب محمدی دارد که فکر نکنم تو معنی اسلام ناب محمدی را بدونی . اصل حکومت و رهبر آن و بسیاری از امرا و مدافعان آن پاک و مبرا از فساد هستند و خدمتگزار و مدافع کشور و مردم . قرار هم نیست تحت هر شرایطی از کشور فرار کنند . اگر حکومت اسلام ناب محمدی را نمخواهید که البته لیاقت آن را ندارید , و اگر عرضه دارید انقلاب کنید (زهی خیال باطل ) . تازه اوقت گیر داعشیها و آمریکائیهای خیلی وحشی تر از داعش میافتید که داعش را خودشون متولد کرده اند , خواهید افتاد و زنده زنده پوستتان را میکنن و نوامیستان را البته اگر داشته باشید و بذایتان مهم باشد , به باد میدهند و تاراج میکنند و برای نظامی هایشان عرضه میکنند . آنموقع ما هم نیستیم که به دادتان برسیم , چونکه ما فدائیان اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی هستیم و دشمنان برای تسلط بر ایران اسلامی باید از روی نعش ما بگذرند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
وقتی مردم برای تشییع شهدا اینگونه بیرون می ریزند و با اغتشاش و آشوب مخالفند خودش بزرگترین رفراندوم است. البته بعضی چشم ها نمی خواهد ببیند
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۳:۵۴ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
واقعا حالا چطور شده که نیم لیبریتیها یهو سیاستمدارم شدن ؟1
به اون کاربر به نام سالار(17:56) :
عزیز دل مگه رفراندم الکیه که یکی که تازه از تخم دراومده بیاد نظر بده رفراندم بگذارند؟!
عجیبه واقعا ..
اصلا کجای دنیا رفراندم میگذارن واصلا اگه قراره بگذارن خب اول برای آمریکا بعد انگلیس و آلمان و مهمتر و کثافت تر سعودیها و...... بگذارند (اونها که ادعاشونم میشه وکلی دم ازحقوق بشرم که میزنند).
الناز خانم چرا نگفت یه رفراندم برای بازیگران بگذارن تا ببینند مردم درموردشون نظرشون چیه ، خصوصا یه سری عین دائی و کریمی و همین الناز و..) !
والا تابحال غیر مردم خودشون دائم دم از این میزدند که فساد تو بازیگران بیداد میکنه (چه مالی چه اخلاقی ) و حالا یهو شدن اینها هم مدافع حقوق بشر و کلا صنفشون رو فراموش کردند که برای انتخاب شدن برای بازی باید تو مهمانی ها و هتل فلان و.. میرفتن و میرن بلکه با عشوه و تیپ آنچنانی انتخاب بشن! آخه تو مهمانی و.. میشه قشنگ اون تیپ تو دل برو رو زد هرچند تو خیابونم همچین وضع سالمی ندارند ولی اونجا دیگه نهایت وآخرشه !(البته منظورم کلی هست واگرنه خیلیها را داریم که با وجود سالها بازیگری مردم رو اسمشونم قسم میخورند).
پس اول رفراندوم درمورد این سری نیم لیبریتی بعد بقیه ماجرا ها ....!
واقعا تاالان همش بحث سر این بود که فلان بازیگر گندش دراومد ! فلان بازیگر فلان کشور فلان کرد و با کشف حجاب و عشقو حالشون با عرب و... به خاطر دلار..!
درمورد زندگی و همسر و ازدواجم که دست بدترین قشرهای ممکن در دنیا رو هم که از پشت بستند ! یعنی نه کسی باهاشون ازدواج میکنه و اگرم بکنند فکر کنم میانگین طول زندگی مشترک به 3-4-5 ماهم نمیرسه!
و...
البته باز میگم داریم خیلیها رو که عمری سنگین زندگی کردن و ازدواج موفق و سالها زندگی مشترک تا مرگ و... ونشده یک بار غیر حرفشون که مثلا بازیگری یا... هست جای دیگه و تو مسئله دیگه فضولی و چرت و پرت بگن ! (البته نظرشونا عین بقیه مردم بگن ولی این دخالتها و استفاده از احساسات مردمو یه سری که چشم بسته دنباله رو اینها که خودشون دنباله رو غربن و... نباید داشته باشند و بازیگریشونا به نحو احسن انجام بدن اونم بدون حاشیه والا کلی مردم ازشون راضین ولی یه بار میشن سیاستمدار یه بار کارشناس اقتصاد، یه بار حقوق بشر ، یه بار حقوق گربه های کف خیابون و... واگرنه وضع خیلیهاشون که عالیه پس دارند خوب میخورند و سفرهای خارجیشونم که همیشه جای خود و... دیگه ظلم به بقیه مردمه)..).
البته این سری وطن فروشم دیگه وقتی کمتردیده میشن و دارن فراموش میشن دست به هرکاری (که وطن فروشی بدترین نوعشه) میزنند و میکنند که دیده بشن و از یاد نرن و به هرقیمتی هم براشون فرق نداره واصل همون دیده شدن هست واگرنه به قدر کافی دارن بخورند و هر شب مهمونی های آنچنانی با خرج و هزینه یه سری برای ....!).
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
اینقد کوته فکر نباش...
ما از اول انقلاب تا به امروزش دائما رفراندوم برگزار میکنیم...
راهپیمایی هرساله 22بهمن..
تشییع پیکر شهید سردار دلها
محکومیت اغتشاشگرا...
و.......
بازم بگم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
خوبه موافقم اگه از قبل نگین تقلب شده
Iran (Islamic Republic of)
اسی
۱۷:۵۱ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
فتنه ها از الطاف و نعمات خداوندند که به واسطه اون منافقان رو میشه تشخیص داد
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۷:۴۵ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
امیر جعقری یه معتاد مافنگی دنبال هوس بازی هستن همچنین الناز شاکردوست برا همین علیه مامورین صحبت میکنن اگه مردم فیلم های اینا رو تحریم کنن غلط اضافه نمیکنن مرگ بر سلبریتی وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
همه رفتن که فقط سریال های چرخنده تلوزیون باید پخش کنه خخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۱ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
خوش آن باغی که قهر کند از او شغال و این کفتارها
به کوری چشم شما در همین ایام فقط دو سریال با کلی بازیگر رفته روی آنتن ان شالله گروه های هنری واقعا وطنی و ارزشی هم دارن میان تو میدون
اگر هم یه روزی ببینیم ته این صنعت کلا فاسد پرور اصلا جمعش کنن و از سریالها و فیلم های سایر کشورها پخش میکنند والا انگار نون شب که نباشه نگران بشیم
به جهنم کاش واقعا وزارت ارشاد غیرت به خرج بده و اینها را ممنوع الکار کنه برن توی اروپا و اسرائیل لگن برای پیرپاتالهای صهیونیستی و فاحشه های از کار افتاده هالیود و سگهای معلول بذارن تا بفهمن لیاقتشون چی بود و جمهوری اسلامی بهشون چی داده بود
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۱۹:۴۷ ۱۲ آبان ۱۴۰۱
ناشناس 02:21
آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
سطح دانشگاه‌ها خیلی اومده پایین. زمان ما باید زحمت میکشیدی تا قبول بشی ولی الان هر کی میاد میره دانشگاه
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۱۹:۴۸ ۱۲ آبان ۱۴۰۱
اینا داعشجو هستند نه دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
یه مشت بی سوادی هستن که فقط ادعا دارن ،لباس پوشیدن بیشترشون که کلا شبیه ادمیزاد نیست ،حرف زدنشونم که اینجوری ،البته بلا نسبت هنرمندانی که اسم سلبریتی رو یدک نمیکشن و هنرمند واقعی هستن ، ماکه کلا چندساله فیلم درست و حسابی از این جماعت ندیدیم پس کلا ممنوع التصویرشون کنید که محاکمه بشت
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۱۴:۳۰ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
بیشرفی رو این سلبریتی های دوزاری بیسواد واقعا به کمال رسوندن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
ان شاءا..دامن خودشون روبگیره اینقدر ابلهانه نظر ندن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
این سلبریتیهای بیسواد باید مجازات بشن.خون تمام شهدایی که این مدت به شهادت رسیدن،به گردن اونها هم هست.
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۴:۰۵ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
این بی هنر معروف ممنوع التصویر کنید تا جوانان که در تئاتر کار میکنند به جای این‌ها وارد سینما بشوند
Iran (Islamic Republic of)
باران
۱۳:۴۵ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
مسئولان در پذیرش دانشجو تجدید نظر کنن

وقتی معیار پذیرش دانشجو ، سرعت تست زنی باشه با پول کلانی بابای پولدار در کلاسهای کنکور از صبح تاشب و همچمشی والدینشون با فامیل و آشنا که فرزندشون ب زور به دانشگاه آخرش وارد میکنن ، دیگه مغز این داوطلبان پولدار فسیل میشه نمیتونه تفکر کنه نتیجه ش میشه فحاشی و بددهنی بجای تفکر و مناظره عقلانی .

بیچاره بچه های فقیر و اندیشمند که هزینه کلاسهای کنکور ندارند باید پشت کنکور بمونن
Iran (Islamic Republic of)
حاج مجید
۰۷:۱۰ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
بیا یک طومار الکترونیکی بذار که همه امضا کنن و از مسولیین بخواه بجای تست ریاضی و فیزیک و این درس‌های‌ امپریالیستی یا تاثیر معدل ، از معیار‌های جدید مثل سابقه‌ی بسیج یا میزان زمان حضور در مسجد استفاده بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
کاش همون سابقه بسیج و.... بود لااقل بعد یه مدت نمک نمیخوردن و نمکدون بشکنند !
همون بسیج و سپاه و... هست که امنیت ایجاد کرده که امثال ما و شما راحت بریم وبیایم و تو کشوری که دورتا دورمونا پایگاه آمریکا واسرائیل و... و کشورهای حامی غرب و تشنه به خون مردم کشورمون را فرا گرفته اصلا فکر کردی چطور این امنیت بااین همه دشمن و رسانه و همون پایگاه و تروریست و... زبانزد کشورهای دیگس؟!
واقعا کدام کشور میتونست با اینهمه دشمن و اینهمه تحریم و... بتونه اینهمه دوام بیاره و تازه تو بیشترین موارد هم خودکفا بشه؟!
خود غرب و... فقططططط به خاطر تحریمهای به قول خودشون فلج کننده که میگفتند کشورموننهایت 3 تا 6 ماه بیشتر نمیتونه دوام بیاره(موارد دیگه ، ترور و رسانه و ایجاد اغتشاش و... اصلا میگیم به کنار) !
حالا کار به جائی رسیده که فلج که نشدیم هیچ تازه همشون نگران اینند که ما به روسیه سلاح و پهباد و موشک ندیم و اینهمه بزن بزن روسیه به خاطر سلاحهای ماست که یعنی تحریمم بودیم وخودمون ساختیم و عین سگ دنبال آمریکا و کلا غرب ندویدیم و گدائی نکردیم و اونم با چندین برابر قیمت سلاح از رده خارج اونها رو بهمون بندازد که پهبادها و موشکهای ساده یمن بتونه جلو اونهمه سلاح و جنگنده و.. چند صد میلون دلاری وایسه و تازه برتری پیدا کنه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
امیر جعفری روزی 1قندان تریاک میکشه و وقتی نعشه میشه دیگه نمی فهمد چی میگه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
شما پای منتقلش هستید حتما هر روز که اینقد راحت و دقیق تهمت میزنید دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
معلومه معتاده وضع مالیش هم خوبه از اصلاش میخره مصرف میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
ای کسانی که به جای نظر دادن از توهین و ادبیات سخیف استفاده میکنید،،، فک کنم اینجا محل نظرسنجی است نه توهین و فوش و افترا...
مثلا سلبریتیها بی سواد و کم سوادند اما تو که ادعای سوادت و معلوماتت میشه لطفا کمی دقت... و آتش بیار معرکه نباشید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
شما برو بزار باد بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
جنابعالی اول نگارش صحیح فارسی را یاد بگیر بعد نظر بده (فوش نه، فحش)
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۷:۴۷ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
راست گفتن به یه معتاد نیامده که اظهار نظر کنه
Iran (Islamic Republic of)
مبارز _ آرتین سرایداران
۱۸:۰۵ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
کلوخ انداز را پاداش سنگ است
جواب جاهلان ، تهدید جنگ است
Iran (Islamic Republic of)
خیبر شکن
۲۲:۴۸ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
خسته نباشی معلم اخلاق واستاد ادبیات وبلانسبت ابن سینا .هنوز نفهمیدی که ازکوزه همان برون تراود که دراوست؟ازحرفها واعمالشان بی هویتیشان از دور جار میزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۵ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
خب سواد ندارند واقعا کسی که دشمن شناس نیست ودر پازل دشمنان مملکت بازی می‌کنه سواد سیاسی ندارد ودشمنی آمریکا و غرب را از اول انقلاب تا کنون ندیده قبل از انقلاب پیشکش خب سواد سیاسی ندارد و نباید در سیاست دخالت کند بره همون کار بازیگری خودشو انجام بده شاید موفق بشه البته در همان کار بازیگری هم خیلی ضعیفه بازیگر یعنی عزت الله انتظامی یعنی داوود رشیدی یعنی خانم ژاله علو یعنی علی نصیریان و کسانی که اثرگذار بودند و با اخلاق والحمد الله زیادن ولی اینها که کمبود دارند و می‌خواهند دیده بشوند این‌گونه عمل می‌کنند که شاید دیده شوند ولی خود را از دید ملت واقعی و مسلمان و وطن پرست انداخته و بیشتر مورد دید وطن فروشان بی‌وطن قراردادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
سلبریتی در پیتی ، برای فتنه کبریتی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
اینها چیزی بارشون نبوده ونیست صرفا جهت اظهار وجود و دیده شدن یه چیزی میپرونند که اسمشن وعکسشون تو جراید مفت و مجانی چاپ بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
بیخود خیانت میکنند
خدمتشان میرسیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
بعضی ها مالیات واقعی که نمیدهند هار میشوند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۸ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
جماعت مفت خور عربده کش نتیجه اش میشود یک مشت همیشه طلبکار، هنوز قضیه چت های این بی وجدان ها را با سالومه بهایی یادمون نرفته ، کسی مثل فرخ نژاد که گفت ۸۰ میلیون ایرانی فدای سر پسرم برای ما بازیگر میشود این وطن میفهمد او کلاهبردار است ، اظهارات وقیحانه امثال اورا فراموش نکنید علی کریمی از روی اینها مشق نوشت که شد این ، اینها از بی شرافتی ابایی ندارند این را بدانید و فقط پول و رفاه و ... میشناسند، هیتلر در کنار عملکرد جنایتکارانه اش جمله حقی هم گفته : از خائنان به وطن بیزارم آنان حتی به مادرشان هم خیانت میکنند
Sweden
ناشناس
۱۱:۳۲ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
باید مجلس یک قاون سخت مالیتای و یک قانون مجازات سخت برای انها اگر ب ترویج خبر ضد منافع ملی میهنی باشد تصویب شود
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۱:۱۹ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
راه حل نهایـــــی:
« نـــاامن کردن خانه امن دشمنان... آمریکا، اسرائیل، اروپا و عربستان»
والسلام
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۱۸:۰۶ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
آفرین
آفرین
آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
سلام ای عزیزان فحاشی نکنید بخصوص مومنان اسلام دین رحمت و مهربانی و عفت و بخشندگی است جاذبه هایتان را با الفاظ نیک و الهی متبلور کنید....
Iran (Islamic Republic of)
سریب
۱۰:۳۲ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
حالا وقت جوابه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
الناز خجالت بکش
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۵۹ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
منم موافق هستم تو این کشور بجز یک عده ی قلیل همه بی سواد هستند حتی دانشجویان دانشگاه شریف
Iran (Islamic Republic of)
سنا
۱۴:۳۵ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
دانشجویان دانشگاه شریف خیلیاشون شریف هستن و باسواد و باشخصیت اما یه تعداد معدودی دانشجونمای اغتشاشگر بی ادب باعث نگاه بد مردم به دانشجو و دانشگاه شده که دیروز دانشجویان تبریز همراه اساتید واقعا نشون دادن دانشگاه و دانشجو بصیر و اگاه و فهیم هست ولی یه عده قلیل جاشون فقط تو دانشگاه نیست اونا کارو خراب میکنن
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۱۹:۵۲ ۱۲ آبان ۱۴۰۱
داعشجو نه دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
فدک
۰۸:۲۸ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
باید قوه قضائیه سخت پیگیر باشد تا هر بی سواد و خائن و ...... دلش خواست درباره قانون اساسی کشور اظهارنظر نفرماید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
اظهار نظر حق مردمه و خود قانون اساسی هم قبول داره . تازه خود قانون اساسی مال چهل وچند سال پیشه وپدرانمون اون رو تصویب کردن باید از نو نوشته بشه تا من هم رای بدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
همین سلبریتی های آشغال هرجور می خواهن می پوشن و جشن میگیرن و عکسهای سفرهای خارجشان و گردش ها و بی بندو باریهایشان را نشان می دهن هیچکس هم جلوی انها را نمی گیرد جوانها هم گول ظاهر اینها را می خورن باید جلوی این اشغالها را گرفت
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۱۸:۱۴ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
از زباله و آشغال ، کود تولید میشه
از این کثافت ها هیچی حاصل نمیشه ، جز خسارات و تباهی و فساد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
براخودم متاسفم که ساعت ها نشستم و کارای اینارو نگاه کردم دیگه ارزشی برام ندارند !ِلطفا با این افراد قاطعانه برخورد شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
الناز شاکردوست وامیرجعفری هردوتاشون بیسواد واحمق هستند باحرفای احمقانه ی خود ناامنی رادرکشور عزیزمان تشدید می‌کنند خدا ذلیلشون کنه مرگ بر سلیبریتیها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
اینها هنرمندند ودرد مردم رو میفهمند شمائید که چشمتون رو روی حقایق بستید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
اینا که راهشان مشخصه ولی ناامنی و ناامیدی از آینده در کشور عزیزمان هم بقیه کسانی هستند که دست دارند و تاثیرشون خیلی بیشتر از این چندتا بازیگر.واقعا چرا کار کشور عزیزمان به اینجا باید برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
تقصدندارندپولای مفتی خوردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۷ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
ببخشید اینها که اغتشاش می‌کنند هیچکدام نه انقلابی بودند و نه از انقلاب دفاع کردن وزنه از اول با انقلاب بودند و نه در خدمت انقلاب اینها سلطنت طلبها که سر در آخور رژیم شاه داشتند وخانواده های قاچاقچیان مواد مخدر که اعدام شده اند و یا خلافکارانی که به جرم‌های مختلف زندانی شده اند و ناراضی هایس که متأسفانه به وسیله همین مدیران نفوذی که دل خوشی از انقلاب نداشته و خودرا انقلابی جازده و باعث نارضایتی شأن شده اند و نسبت به اکثریت ملت ایران درصد کمی از جامعه هستند و فقط بزرگنمایی می‌شوند توسط آگراندیسمان شبکه های معاند و می‌خواهند هولی هپو های جامعه را با خود همراه کنند و جنجال راه بندازند و ملت شریف و انقلابی و با غیرت ایران دشمن شناس است و هرگز فریب احمق‌ها ی شبکه معاند رو نخواهند خورد و پای کارند و بزودی انشاالله بساط فتنه همه جانبه جمع خواهد شد اینبار استکبار با تمام قوا و اندوخته خود آمده ولی دست خدا پشت این انقلابه و هرگز نخواهد گذاشت شیاطین بر مملکت امام زمانی چیره شوند و خون شهدا پایمال شود این فتنه دست منافقین ونفوذیها را رو کرد و رسوایشان کرد این فتنه ها هزینه های را بر کشور تحمیل کرد ولی یه پاکسازی کشور از نفوذ و دوروییها ونفاق از برکاتش بود در همه عرصه ها سیاست و هنر و ورزش و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۴ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
مرگ بر مفسد اغتشاش گر آشوبگر بی غیرت خجالت خجالت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۶ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
زیادی خوردن هار شدن. الانم دنبال اقامتن پولای این مردم و ببرن بیرون بچرن
Iran (Islamic Republic of)
کاوه
۰۶:۲۲ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
آقای جعفری و خانم شاکر دوست براتون متاسفم نمک میخورید و نمکدان میشکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۳ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
مردیکه و زنیکه بی غیرت و بی ریشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۹ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
مرگ بر خائنین سلبریتی مرگ بر منافقین سلبریتی مرگ بر جعفری و شاکر دوست
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۴:۳۷ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
هر شخصی چه سلبریتی و چه غیر سلبریتی دعوت به اغتشاش و یا نشر اکاذیب کند ویا با امنیت ملی و تمامیت ارضی ایران را به هرشکلی تهدید کند با دشمن خارجی و تروریست هیچ فرقی ندارد و بدون هیچ اغماضی باید محاکمه شود. این قماش سلبریتیها شریک جرم قاتلین نیروهای فراجا و امثال شهید علی وردی هستند و مشارکتشون در جرم باید لحاظ بشه.مرگ بر وطن فروشان و مرگ بر منافقین غربگدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۳ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
اینا رو تبعید کنند بین داعش
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
اون دماغ گنده فقط اون یکی حیفه
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۱۸:۱۷ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
زن
زندگی
آزادی
اونوقت داعش در بازار برده فروشی ، بقیه ش قابل انتشار نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
زن=کالای هوشیاران
زندگی=ولنگاری
آزادی=بی آبرویی
شعار زن مسلمان و مرد مسلمان با غیرت ایرانی
زن پاکدامنی و عفت. مردآزادگی و غیرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
درست گفتید واقعاً. این آشوبگرها و حرف مفت زن ها رو باید برد پیش داعش تا حساب کار دستشون بیاد. وقتی شدند برده داعش اون وقت می فهمند که قبلاً کجا بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
چرا سلبریتیهای بی قانون را با انسانهای متخصص و بااخلاق جایگزین نمیکیند؟
یکی از دلایلادامه دار بودن این اغتشاشات همین سلبریتیهای بی قانون هستن.
مد غلط بدحجابی رو کی ترویج میده؟سلبریتیهایی که کلی دارن از این راه درآمد زایی میکنن و حرمت کلام خدا و قانون رو میشکونن و دختران ما رو به این وضع کشوندن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
هرکسی برای خودش عقل و اعتقاد و قدرت اختیار داره
Iran (Islamic Republic of)
سلطان
۲۳:۱۱ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
خدا به دادتون برسه،ای وای ای وای ،شریک جرم قاتل شهدای شیراز،شریک جرم ایجاد ناامنی،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
جلو این هرزه ها رو بگیرید،اینا کودن های بیسواد رو ادب کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
ما در مملکت امنیت کامل و ازادی در همه زمینه بطور کامل دارا بودیم از قوه قضائیه خواستار برخورد شدید با این سیلبیرتی ها. داریم یعنی مردم ما روزگار سوریه و عراقم فراموش کردند که به همین روش داعش و گروه های تروریستی بهشون امریکا مسلط نامسشون به بردگی بردند و کشورشون ویران کردند لعنت به هر هرچی بی وجدان و بی شرف هست که باعث نامنی ایران دارند میگردند
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی رشیدی
۲۲:۴۶ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
از کی جرجیس شد پیامبر! ، کسیکه که از این لباس فروشی در می یاد میره اون لباس فروشی، صبح داخل یه آرایشگری ،بعداز ظهر داخل ارایشگری دیگه، کسی که از این پیتزا فروشی در می یاد میره اون پیتزا فروشی
دیگه کی وقت میکنه کتاب قانون و جامعه شناسی بخونه که شده جامعه شناس و قانون اساسی شناس! برو همون سکانستو بازی کن که یک وقتی کاتت نکنن.
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۱۸:۱۹ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
چرا بابا کتاب می خونن ، کتاب های غرب نوشته و مدرنیته و اراجیف سکولار لیبرال ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
از سفر به خارج و تحمع و ریخت و پاشهای سلطان مئابانه شان ممانعت شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
هر سلبرتی که بر آتش اغتشاشات دامن زد نه تنها باید ممنوع التصویر شود و حتی اجازه حضور هنری در در هیچ تولیدی نداشته باشد باید بخش قابل توجهی از دارای آنان بعنوان مالیاتی که هرگز نپرداخته اند دریافت گردد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
اینا گذرنامه هاشون ضبط بشه درست میشن. خودتون رو اذیت نکنین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
اینها هم مثل داعشی ها بلکه هم بدتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۲ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
اینها خود داعشند منتها در لباس دیگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
متاسفم واقعا یه مشت شل مغز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
بی بصیرتی یعنی همین-کاری با بازیگر وغیر بازیگر و.... ندارد
Iran (Islamic Republic of)
سید علی عارفی
۱۷:۱۷ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
آقا جوون اینجوری که نمیشه...تا کی میخاید مدارا کنید؟؟؟حتما باید ایران سوریه بشه؟؟؟
۱۲