معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام خبر داد

الزام رعایت ملاحظات پدافند غیرعامل برای همه دستگاه‌های اجرایی

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام بر رعایت ملاحظات حوزه پدافند غیرعامل برای همه دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: آشنایی با حوزه پدافند غیرعامل برای همگان ضروری است.

محمدسبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در دیدار با جانشین پدافند شیمیایی سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: تهدیدات سایبری و سایر تهدیدات حوزه پدافند غیرعامل باید شناسایی و برای آن تهدیدات طرح‌های پاسخ در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی و آموزش در حوزه پدافند غیرعامل از ضروریات این حوزه است که باید همواره در دستور کار باشد.

حسنی با اشاره به بازدید مسئولان پدافند غیرعامل کشور از زیرساخت‌های حوزه پدافند غیرعامل استان، گفت: در این بازدید باید نقاط ضعف زیرساخت‌های حوزه پدافند احصا و این نقاط ضعف برطرف شود تا شاهد کمترین حوادث باشیم.

وی بیان کرد: مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ایلام به جدیت پیگیر اجرای برنامه‌های پدافند غیرعامل در استان و روسای کارگروه‌های ذیل شورای پدافند نیز فعال هستند.

حسنی بیان کرد: در حوزه پدافند شیمیایی نیز همه دستگاه‌های اجرایی ملزم به رعایت ملاحضات پدافند غیرعامل باشند.

جانشین قرارگاه پدافند شیمیایی سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز در این دیدار گفت: الزامات پدافند غیرعامل باعث شد در ایلام باشیم و زیرساخت‌های حوزه پدافند شیمیایی را پیگیری کنیم.

سید جمال الدین گوهری گفت: در حوزه پدافند غیرعامل ریسک‌ها احصا می‌شود تا در استان هیچ حادثه‌ای در این حوزه نداشته باشیم.

وی از برگزاری همایش پدافند شیمیایی پدافند غیرعامل در استان ایلام خبر داد و گفت: در این همایش به صورت تخصصی تمامی واحد‌ها و دستگاه‌ها با تهدیدات حوزه پدافند شیمیایی آشنا می‌شوند.

گوهری مطرح کرد: قبل از راه اندازی تمامی واحد، باید ایمنی و مصون سازی در دستور کار قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.