خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان

خطیبان و امامان جمعه شهرستان های هرمزگان در خطبه های این هفته به حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز اشاره و این جنایت را محکوم کردند.

نماز جمعه اهل سنت بندرعباس

 شیخ یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس ضمن محکومیت حادثه تروریستی شیراز گفت: کشتن انسان‌های بیگناه، کاری مذموم و غیرقابل قبول است.

 نماز جمعه میناب

حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب جنایت تروریستی درشاهچراغ شیرازرامحکوم کردوازدستگاه قضاخواست با عاملان وآمران این جنایت با اشد مجازات برخورد کنند.

 نماز جمعه رودان

حجت الاسلام مهدی دری امام جمعه رودان حمله تروریستی در شیراز را محکوم کرد و گفت: ازمسؤلان استان وشهرستان خواست برای جلوگیری از ضرر وزیان کشاورزان وباغداران رودانی شرایط استقرار صنایع تبدیلی وبسته بندی برای ایجاد ارزش افزوده و شرایط صادرات این محصولات را به بازار‌های منطقه‌ای فراهم کنند.

 نماز جمعه قشم

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه قشم با محکوم کردن جنایت تروریستی و به شهادت رساندن جمعی از زائران امامزاده شاهچراغ (ع) گفت: این وقایع به اتحاد و همبستگی بیشتر ملی می‌انجامد و دشمن از ایران قوی و متحد می‌هراسد.

 نماز جمعه اهل سنت قشم

شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت قشم نیز با محکوم کردن دو رویداد به خاک و خون کشیدن مردم در زاهدان و شاهچراغ گفت: بر اساس آیات قرآنی قیامت هنگامی رخ می‌دهد که هرج و مرج همه جا را فرا گیرد؛ به گونه ای، نه آنکس که می‌کشد می‌داند چه کسی را کشته و نه آنکه می‌میرد می‌داند به چه گناهی مرده است.

 نماز جمعه بستک

حجت الاسلام یونس قائدی با اشاره به حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) گفت: این حادثه نشان داد کسانی که وعده آزادی می‌دادند زندگی را از مردم می‌گیرند و حمله به شاهچراغ (ع) بهترین دلیل برای دشمن است که خشم خود را برای شکست در اغتشاشات از مردم بی دفاع بگیرند.

 نماز جمعه سیریک

حجت الاسلام محسن سالاری امام جمعه سیریک با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان عزیز، مظلوم و بی گناه کشورمان درحرم مطهر احمد ابن موسی شاهچراغ و محکوم کردن این حرکت شیطانی گفت:کشور‌های غربی و عربی که گاو‌های شیرده امریکا هستند بدانند با این شیطنت‌ها و کار‌های ضد انسانی نمی‌توانند خدشه‌ای به این نظام و انقلاب وارد کنند و در آینده‌ای نزدیک ضمن پشیمانی تاوان سختی پس خواهند داد.

نماز جمعه حاجی آباد

حجت الاسلام ابراهیم شریفی امام جمعه حاجی آباد گفت: در این جنایات هولناک سکوت معنادار مدعیان به اصطلاح حقوق بشر تامل برانگیز است، این معنای حقوق بشر غربی و آمریکایی است که هر جا منافع آن‌ها به خطر بیافتد به دروغ دم از حقوق بشر می‌زنند و هرجا به دستور آن‌ها باشد یا سکوت یا حمایت می‌کنند.

نماز جمعه بندرخمیر

حجت الاسلام شعیب صالحی امام جمعه بندرخمیر با محکوم کردن اقدام تروریستی در شیرازگفت: برای شناخت دستاورد‌های کشوربازخوانی تاریخ انقلاب و پیش از انقلاب برای نسل جوان و نوجوان امروز ضروری است و مهمترین عامل تضعیف حکومت اسلامی دور بودن از تحلیل قوی و بصیرت است.

 نماز جمعه بشاگرد

حجت اسلام حسین غلامی امام جمعه بشاگرد با گرامیداشت شهادت شهید محمد حسین فهمیده و روز نوجوان و بسیج دانش آموزی گفت: به برکت مکتب اسلام و انقلاب اسلامی؛ ایران عزیز در چهار دهه انقلاب شهید فهمیده‌های بسیاری تربیت کرده که دنیای اسلام و جبهه مقاومت نیز با الگوگیری از این نوجوانان و جوانان بصیر و شجاع همواره عزت آفرینی کرده اند.

 نماز جمعه پارسیان

حجت السلام محمد بارانی امام جمعه شهرستان پارسیان با محکومیت جنایت شقاوت آمیز گروهک تروریستی در حمله به حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم (ع) و شهادت جمعی از هم وطنان گفت: دشمنان قسم خورده ملت ایران با سوء استفاده از حوادث اخیر به این جنایت دست زدند، اما بدانند این اعمال شنیع هیچ گاه نتوانسته در عزم و اراده این ملت بزرگ خللی وارد کند و قطعا خون شهدای مظلوم این واقعه موجب وحدت و همدلی و انسجام بیشتر ملت خواهد شد.

 نماز جمعه جاسک

حجت‌الاسلام عباس ذاکری امام جمعه جاسک ازنبود پزشک در درمانگاه شهرستان گلایه کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان نسبت به مسائل جاسک اهمال نکند در روستا‌های جاسک مشکلات زیادی وجود دارد اینکه درمانگاه‌های ما پزشک ندارند قابل قبول نیست.

 نماز جمعه بوموسی

حجت الاسلام محمد پاک نژاد امام جمعه بوموسی با اشاره به دروغ پراکنی رسانه‌های غربی در خصوص فروش پهپاد‌های ایرانی به روسیه گفت: این یک دروغ محض است و ما همیشه به دنبال صلح هستیم و از جنگ و درگیری دفاع نمی‌کنیم.

 نماز جمعه هرمز

حجت السلام فتح الله بهزادی امام جمعه هرمزبا گرامیداشت ۱۳ آبان روز دانش آموز از این روز به عنوان مصداق بارز استکبار ستیزی ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) در برابر سیاست‌های خصمانه دشمنان و رژیم پهلوی یاد کرد و گفت: استکبار ستیزی از اصول مهم نظام جمهوری اسلامی است و ملت ما بیش از ۴۰ سال با استقامت برابر ترفند‌های مستکبران ایستاده و نگذاشته اند که آن‌ها به اهداف شوم خود برسند.

 نماز جمعه توکهور و هشتبندی

حجت الاسلام حسین جهانگیری امام جمعه توکهور وهشتبندی با تبریک روز نوجوان و بسیج دانش آموزی گفت: از بین بردن وحدت بین شیعه وسنی وانسجام ملت از هدف‌های دشمنان است تا با این کار جلو پیشرفت رو به رشد کشور را بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار