خروش دارالعباده یزد علیه جنایت تروریستی در شیراز

شهروندان یزدی پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت اقدام تروریستی در شیراز راهپیمایی کردند.

شهر‌ها و روستا‌های استان یزد امروز، یکپارچه خشم و انزجار علیه فتنه گران و تروریست‌هایی بودند که امنیت کشور را هدف قرار داده اند.

جمع کثیری از شهروندان پس از برپایی نماز جمعه شهر یزد، از مسجد ملااسماعیل به سوی میدان تاریخی امیرچقماق راهپیمایی و با آرمان‌های انقلاب و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.

تظاهرکنندگان با برافراشتن پلاکارد و سردادن شعار‌هایی اوج خشم و انزجار خود را از اقدام تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ و شهادت و مجروح شدن زائران این حرم به نمایش گذاشتند.

آنان شعار‌های «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر استکبار» سر دادند تا بگویند که این اقدام تروریستی و ناامنی‌هایی اخیر در کشور از واشنگتن و تل آویو و برخی پایتخت‌های غربی نشات می‌گیرد.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی همچنین فتنه و اغتشاش‌های اخیر در کشور را به شدت محکوم کرده و برخورد قاطع با اغتشاشگران و پایان این فتنه را خواستار شدند.

این راهپیمایی با حضور گسترده بانوانی برگزار شد که به حجاب و چادر خود افتخار کرده و شعار «چادر ما زندگی است، پرچم آزادگیست» و «زن، عفت، افتخار؛ با عزت و اقتدار» سر دادند.

این راهپیمایی در همه شهر‌ها و روستا‌های استان برگزار شد و تظاهرکنندگان حادثه تروریستی در شیراز را به شدت محکوم کرده و شعار «مرگ بر فتنه گر» و «مرگ بر منافق» را فریاد زدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.