امروز دشمن با استفاده از فضای سایبری نقشه‌های خود را اجرا می‌کند

سرپرست معاونت امور زیربنایی پدافند غیر عامل گفت: دشمن گزینه نظامی را از روی میز خود برداشته و با استفاده از فضای سایبری نقشه‌های خود را اجرا می‌کند.

طرزی، سرپرست معاونت امور زیربنایی سازمان پدافند غیر عامل کشور امروز در جمع نمازگزاران در مصلی امام علی کرمان با بیان اینکه روحیه خستگی ناپذیر و خط مقاومت درمقابل تهدید‌های استکبار جهانی همچنان پرشور ادامه دارد، گفت: همانطوری که دشمن ذره‌ای از خباثت خود علیه انقلاب اسلامی دست نکشیده است، ملت ایران نیز در دفاع از آرمان‌ها و حریم نظام جمهوری اسلامی با روحیه انقلابی و بسیجی کوتاه نمی‌آید.

او افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز به برکت خون پاک شهداء با اقتدار تمام در برابر خواسته‌های نامشروع استکبار ایستاده و لحظه‌ای از والاترین آرمان خود دست نمی‌کشد.

او با اشاره به اینکه کشور جمهوری اسلامی ایران از نظر استراتژیک یک کشور بی نظیر و بی بدیل است، تصریح کرد: ملت ایران همیشه درصحنه همچنان در ولایت مداری و دفاع و صیانت از دستاورد‌های انقلاب دچار انحراف و کوتاهی نمی‌شود.

او گفت: امروز دشمن گزینه نظامی را ازروی میز خود برداشته و با استفاده از فضای سایبری تهدیدات و نقشه‌های خود را اجرا می‌کند.

او گفت: باتوجه به نقشه‌های شوم دشمنان و حوادث این روز‌ها درکشور مردم با حضور همیشگی خود در صحنه و باهمراهی مسئولین برگ زرین دیگری در تاریخ این انقلاب ثبت و دشمن را ناکام خواهند گذاشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار