تصاویر دوربین مداربسته دانشگاه آزاد از حضور دانشجونمای مسلح

جدا شدن یکی از لیدرهای شعارهای ساختارشکن در دانشگاه آزاد تهران از جمع دانشجوها و وارد شدن او به سالن، مسئولین دانشگاه را برای شناسایی او که دانشجو بودنش با تشکیک مواجه شده، به چک کردن دوربین‌های مدار بسته واداشت.

تصاویر دوربین مدار بسته دانشگاه آزاد واحد مرکزی تهران صحنه مشکوکی را از این فرد ثبت کرده، او چیزی شبیه یک سلاح گرم را نشانه رفته و سریع آن را زیر پیراهنش مخفی می‌کند.

با توجه به هشدار‌های امنیتی و فاجعه تروریستی تکفیری حرم شاهچراغ به نظر می‌رسد دانشجونما‌ها و عوامل تروریستی اغتشاشگر به دنبال کشته‌سازی با سلاح گرم پس از فراخوان‌های دانشجویی باشند.

منبع: همشهری آنلاین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۵۷ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
به نام خداوند جان و خرد : پلیس مدافعان نظم امنیت ملی ایران اسلامی باید در تمامی اماکن شلوغ مانند اماکن مطهر زیارتی و مساجد بیمارستانها و مترو و دانشگاه ها و غیره ... حضوری مستمر و استقرار و استمرار داشته باشند تا شاهد عملیات‌های تروریستی غیر قابل جبران همچون فاجعه عملیات تروریستی داعشی عبری عربی سلطنت طلبها منافقین کور دل در حرم مطهر شاهچراغ مقدس در شهر شهید پرور شیراز و دیگر شهرهای کشور ایران اسلامی عزیزمان نباشیم . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه عادلانه خداپسندانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
احسنت به حراست و امنیت درب ورودی دانشگاه
کجا تشریف داشتن خواب بودن ؟؟؟؟
امنیت =صفر