معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کردستان معرفی شد

در مراسم تکریم و معارفه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کردستان دکتر هومن قصری به عنوان سرپرست جدید این معاونت معرفی شد‌.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان ضمن قدردانی از تلاش‌های دکتر عطاالله حیدری معاون سابق غذا و داروی دانشگاه دکتر هومن قصری را به عنوان سرپرست جدید معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کردستان معرفی کرد.

دکتر فریدون عبدالملکی در این جلسه ضمن قدردانی از مجموعه کارکنان و مسئولین معاونت غذا و داروی دانشگاه برای تلاش آن‌ها در ارائه بهترین خدمات سلامت به مردم عزیز گفت: کنترل موج‌های کرونایی دو سال اخیر با کاهش آمار‌های ابتلا، بستری و مرگ با فراهم نمودن دارو‌های مورد نیاز امکان پذیر شده و الحمدلله در این مدت کمترین کمبود‌های دارویی در استان احساس شده است.

او به نقش و اهمیت توجه به نیرو‌های بومی در ارائه خدمات سلامت اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین افتخارات و دست آورد‌های اخیر حوزه سلامت استان، اعتماد و بهره مندی از نیرو‌های نخبه بومی استان کردستان است که در این دانشگاه منجر به ارتقای جایگاه علمی و نیز بهبود کیفیت و کمیت خدمات شده است.

دکتر عبدالملکی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات دکتر بهرام کندایی در زمان تصدی ریاست دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه، انتخاب دکتر عطاالله حیدری را به عنوان رئیس جدید این دبیرخانه تبریک گفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.