استاندار چهارمحال و بختیاری:

مردم نمی‌گذارند دشمنان انقلاب اسلامی ایران به اهداف شوم خود برسند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اقدامات تروریستی نظیر حمله به مردم در حرم شاهچراغ از سوی دشمنان، مردم کشور را بیدارتر می‌کند و مردم به نیت شوم دشمن پی می‌برند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تسلیت شهادت جمعی از زائران حرم شاهچراغ در شیراز گفت: اقدامات تروریستی نظیر حمله به مردم در حرم شاهچراغ از سوی دشمنان، مردم کشوررا  بیدارتر می‌کند و مردم به نیت شوم دشمن پی می‌برند و دشمن با اقدام تروریستی نمی‌تواند به اهداف شوم خود برسد.

غلامعلی حیدری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اقدام تروریستی حمله به زائران در حرم شاهچراغ شیراز را محکوم کرد و افزود: دیروز حادثه تلخی در حرم مقدس شاهچراغ شیراز رخ داد و ترویست‌های روسیاه و کوردل، جمعی از نمازگزاران بی‌گناه کشور را به رگبار بستند و از این طریق خواستند انتقام مبارزات سردار حاج قاسم سلیمانی را از مردم کشور بگیرند.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: این در حالی است که مردم با بصیرت در صحنه هستند و با حضور خود اقدامات، تروریستی را محکوم می‌کنند و نمی‌گذارند دشمنان انقلاب اسلامی ایران به اهداف شوم خود برسد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد:این اتفاقات مردم را نسبت به اهداف شوم دشمنان بیدارتر می‌کند و مردم به نیت شوم دشمنان پی می‌برند هر چند از فضایی که ایجاد شده همه مردم ناراحت هستند.

حیدری با بیان اینکه خون مقدس شهیدان مردم کشور را بیدارتر و انسجام آن‌ها را بیشتر می‌کند، افزود: اقدامات تروریستی ذات واقعی و وابستگی تروریست‌ها به استکبار جهانی را ثابت می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.