عوامل شهادت پاسدار سپاه ملایر دستگیر شدند

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر گفت: ۶ نفر از عوامل به شهادت رساندن سروان پاسدار «علی نظری» در اغتشاشات شب گذشته دستگیر شدند.

 سروان «علی نظری» از نیرو‌های سپاه ناحیه ملایر شب گذشته چهارشنبه در جریان تلاش برای تامین نظم و امنیت جامعه به ضرب گلوله اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

حسین فارسی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر در تشریح این حادثه اظهار داشت: تاکنون هفت نفر در این حادثه شناسایی شده‌اند که در کمتر از نیم ساعت ۲ نفر و تا ساعت ۱۲ شب ۶ نفر دستگیر شدند که ضارب اصلی از استان و شهرستان ملایر خارج و متواری شد که با رصد اطلاعاتی به زودی دستگیر خواهد شد.

او افزود: مدتی است معاندان و سلطنت طلبان دنبال فراخوان‌های متعددی بوده و هستند و می‌خواهند هزینه‌هایی را برای نظام ایجاد کنند، اما باید بدانند که درخت انقلاب اسلامی که امروز ۴۳ ساله شده، به طور قطع به برکت خون شهدا هیچ غلطی نخواهند کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر ادامه داد: غروب چهارشنبه شهر ملایر متشنج شد که با حضور نیرو‌های امنیتی، نظامی و انتظامی تا ساعت ۱۹:۳۰ مورد خاصی نداشتیم که در همین ساعت طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با نیرو‌های امنیتی اعلام شد که ۲ ماشین مشکوک در خیابان شهید موسوی مشاهده شده که در اسرع وقت ۲ گروه از نیرو‌های انتظامی و سپاه ناحیه ملایر به محل اعزام شدند.

او گفت: در این مکان چهار تا پنج نفر با صورت‌های پوشیده و یکی ۲ نفر هم در داخل ماشین آماده حرکت بودند که به محض پیاده شدن نیرو‌ها از ماشین‌ها، این ضاربان شناسایی شدند.

فارسی بیان کرد: شهید نظری وقتی برای شناسایی ماشین می‌رود و درب صندلی عقب را باز می‌کند، ضارب اصلی روی صندلی مسلحانه دراز کشیده و با اسلحه گرم به شهید نظری شلیک می‌کند.

او با تسلیت شهادت سروان پاسدار علی نظری، ادامه داد: امشب مراسم وداع با این شهید والامقام همزمان با نماز مغرب و عشا در پارک چمران شهر برگزار می‌شود و مراسم تشییع هم بزودی اعلام خواهد شد.

اداره کل اطلاعات همدان نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، در یک اقدام مشترک اطلاعاتی و عملیاتی بین جامعه اطلاعاتی استان همدان و ایجاد تیم‌های مشترک نیروهای امنیتی، ۵ متهم اصلی این درگیری شناسایی و بازداشت شدند و قاتل اصلی در کمتر از ۱۲ ساعت در استان مرکزی دستگیر شد.

شهید نظری متولد سال سال ۱۳۶۹ است و از وی یک فرزند دختر به یادگار مانده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.