معاون استاندار یزد خبر داد

افزایش اعتماد مردم به محصولات داخلی با عرضه کالای استاندارد

شاه حسینی گفت: عرضه کالای استاندارد سبب افزایش اعتماد مردم به محصولات داخلی و در نهایت رونق تولید محصولات شرکت‌های کشور می‌شود.

محمدعلی شاه حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد در مراسم تجلیل از واحد‌های برتر برگزیده استان با بیان اینکه یزد و یزدی‌ها در تولید محصولات و ارائه خدمات زبانزد است گفت: صاحبان صنایع در استان، بهره وری را ملاک عمل در تولید محصولات خود قرار داده اند و همیشه محصولات یزدی دارای جایگاه ویژه‌ای در سطح ملی و بین المللی هستند.

او با بیان اینکه حمایت از تولید ملی و ترغیب مردم به خرید کالای ایرانی هدف مشترک تولیدکنندگان و مسئولان است، افزود: تحقق این هدف نیازمند رعایت الزاماتی نظیر بهبود کیفیت و رقابت پذیر کردن محصولات است.

معاون استاندار یزد، نقش استاندارد را در تولید محصولات و جلب اعتماد عمومی مردم به تولیدات داخلی مهم و تأثیرگذار دانست و گفت: جلب اعتماد مردم نسبت به یک کالا به سادگی به دست نمی‌آید و باید تلاش‌های گسترده‌ای داشت تا محصولی با اقبال مردمی مواجه شود و در این بین ارتقا کیفیت کالا‌ها می‌تواند نقطه اعتمادساز برای حمایت از تولید ملی باشد.

شاه حسینی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بسیاری از تولیدات داخلی استان از نظر مرغوبیت و رعایت استاندارد‌های تعیین شده وضعیت خوبی دارند، اما مهم این است که با مشارکت تمامی دست اندرکاران فرهنگ و فرهنگ سازی، این باور و اطمینان در جامعه حاکم شود.

در این مراسم تعدادی از واحد‌هایی که شاخص‌های استاندارد را در تولید محصولات خود استفاده نموده اند، مورد تجلیل قرار گرفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار