راهیابی برترین‌های چهارمحال و بختیاری به مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: برترین‌های استان به مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن کریم راه یافتند.

محسن مولوی اظهار داشت: سجاد براتی بنی در رشته دعاخوانی بخش آقایان و مریم امیدی در بخش بانوان این رشته به مرحله نهایی چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم راه یافتند.

وی با اشاره به اعلام اسامی نفرات برتر رشته‌های اذان و دعاخوانی راه‌یافته به مرحله نهایی این دوره از مسابقات، افزود: بر اساس اعلام این مرکز، در رشته دعاخوانی بانوان ۱۷ نفر و رشته دعاخوانی آقایان ۲۲ نفر به مرحله نهایی راه یافته‌اند که سجاد براتی رتبه دوم و مریم امیدی رتبه ۱۶ این مرحله را کسب کرده‌اند.


بیشتر بخوانید


مولوی اضافه کرد: مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف اعلام کرده است که مرحله نهایی مسابقات بخش نغمات دینی در نیمه دوم آذرماه به میزبانی استان قزوین برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: امسال ۴۰۰ نفر شامل ۱۷۰ آقا و ۲۳۰ خانم از سراسر استان در رشته‌های مختلف مسابقات ثبت‌نام کردند که در مجموع، ۱۲۴ نفر در مرحله استانی بخش‌های آوایی و نغماتی حضور دارند.

مولوی ادامه داد: همچنین ۷۵ آقا و ۱۱۸ خانم در بخش معارفی شامل رشته‌های تفسیر قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه شرکت کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.