وجود ۵ مرکز ثابت فنی و حرفه ای در شهر کرمانشاه

سرپرست اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت : این اداره کل با ۵ مرکز ثابت در شهر کرمانشاه و ۱۳ مرکز در تمامی شهرستان‌های استان، با تجهیزات و امکانات عالی و با حضور اساتید مجرب در خدمت شهروندان است.

عزیز نوری سرپرست اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت : سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور وابسته به وزارت کار و امور اجتماعی براساس ماده ۱۵۱ قانون برنامه سوم، متولی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای کوتاه مدت بوده که فعالیت آموزشی خود را در دو بخش دولتی و غیردولتی سازماندهی کرده است.

وی ادامه داد: در این راستا اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در طول ایام سال اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی به فراخون نیاز هر منطقه و به صورت رایگان می‌کند.

سرپرست اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: این اداره کل با ۵ مرکز ثابت در شهر کرمانشاه و ۱۳ مرکز در تمامی شهرستان‌های استان، با تجهیزات و امکانات عالی و با حضور اساتید مجرب در خدمت شهروندان است.

وی افزود: متأسفانه اکثر افراد جویای کار به علت عدم آشنایی و شناخت کافی نسبت به این آموزش‌ها و نحوه برگزاری آن‌ها از مهارت کافی برخوردار نیستند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.