پویایی کشور با تبیین استکبارستیزی برای نسل جدید

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: استکبارستیزی باید روز به‌روز در جامعه پررنگ‌تر و برای نسل جدید تبیین شود تا کشوری پویاتراز قبل داشته باشیم.

محسن حسین‌میرزایی در نشست ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان‌ماه در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: درخت تنومند جمهوری اسلامی ایران با نسیم تکان نمی‌خورد و اقشار مختلف مردم برای شرکت در راهپیمایی باید دعوت شوند چراکه مردم کشور به این نظام علاقمند هستند.

وی با اشاره به اینکه استکبارستیزی جزو گفتمان‌های اصلی اسلام و امامان است، افزود: این موضوع باید روز به‌روز پررنگ‌تر شود و این مسئله را باید برای نسل جدید تبیین کنیم تا کشور پویاتر شود.

حسین میرزایی اضافه کرد: حوادث ۱۳ آبان در سال‌های ۳۴، ۵۷ و ۵۸ نماد استکبارستیزی است، باید فرمایشات مقام معظم رهبری و امام راحل در خصوص استکبارستیزی در سرلوحه کار باشد، استکبارستیزی تعطیل بردار نیست و باید به این گفتمان باور داشته باشیم.


بیشتر بخوانید


وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته استکبارستیزی و ۱۳ آبان‌ماه باید تاثیرگذار باشد، عنوان کرد: اقشار مختلف پس از شرکت در برنامه باید نگرششان تغییر کند، نوجوان و جوان باید بدانند که استکبارستیزی به چه معناست.

حسین‌میرزایی با بیان اینکه برنامه‌های مطلوبی برای هفته استکبارستیزی در چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی شده است، یادآور شد: همه دستگاه‌های اجرایی باید پای کار باشند، باید دستگاه‌ها امکانات خود را برای اجرای این برنامه‌ها در اختیار متولیان قرار دهند تا این برنامه‌ها به نحو احسن اجرا شود.

وی تصریح کرد: وحدت، وفاق و همدلی باید در استان موج بزند تا شاهد حل مشکلات باشیم، در اجرای برنامه‌های هفته استکبارستیزی باید وحدت موج بزند، برنامه‌های این هفته متعلق به قشر خاصی نیست، بلکه متعلق به نظام جمهوری اسلامی است.

حسین میرزایی با بیان اینکه امام خمینی (ره) به خاطر استکبارستیزی تبعید شد، گفت: باید استکبارستیزی در جامعه جاری و ساری شود، دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های خود را ارائه دهند، همچنین نظرات خود را برای اجرای بهتر برنامه‌ها به دبیرخانه اعلام کنند، همه در این خصوص دغدغه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه برنامه نمادین هفته استکبارستیزی راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه است، اظهار داشت: برنامه‌ها با ملاحضات خاص برگزار و باید تمام توان و امکانات برای برگزاری راهپیمایی در این روز به‌کار گرفته شود؛ ۱۳ آبان امسال به‌علت تحرکات اخیر ویژه‌تر خواهد بود و همه باید بیاییم.

حسین میرزایی ادامه داد: دانش‌آموزان برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه ساماندهی شوند چراکه این روز باید به یاد ماندنی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.