انعقاد قرارداد خرید ۶۰ دستگاه اتوبوس جدید در تبریز

شهردار تبریز گفت: اقدامات خوبی در حوزه خرید اتوبوس انجام گرفته و هفته آینده قرارداد خرید ۶۰ دستگاه اتوبوس جدید منعقد می‌شود.

آقای هوشیار با تاکید بر ضرورت صرفه جویی و کاهش هزینه‌های امسال گفت: مقدمات خرید ۶۰ دستگاه کامیون برای صرفه‌جویی در هزینه کرایه حمل و نقل مصالح مربوط به طرح‌های عمرانی نیز در حال انجام است.

وی در خصوص آسفالت ریزی معابر شهری اظهار کرد: برای ایجاد توازن عملیات عمرانی در سطح شهر بودجه آسفالت اساسی مناطق یک، پنج و دو به مناطق ۱۰ و ۶ و ۷ اختصاص یافته است.

شهردار تبریز افزود: در ۱۵ سال اخیر هیچ خودرویی برای آتش‌نشانی خریداری نشده است و پیگیر خرید ماشین‌آلات جدید آتش‌نشانی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تامین اقلام مورد نیاز نیرو‌های آتش نشانی تبریز تجهیزات فردی آتش‌نشانی طی امسال خریداری شده است.

آقای هوشیار ادامه داد: تامین منابع عمرانی در پیش‌بینی بودجه از محل فروش املاک بوده و برای تسریع در روند اجرای پروژه‌ها، ساختار شکست پروژه را طراحی و به زیرمجموعه‌ها تکلیف کردیم.

وی افزود: مگاپروژه عتیق به‌رغم تزریق منابع مالی در چند سال گذشته راه به جایی نبرده و در دو هفته آتی در فاز اول و دوم این طرح روزشمار نصب خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۸:۲۸ ۰۳ آبان ۱۴۰۱
خوب به ما چه صودی داره به همه مسیرهای اتوبوس رانی اتوبوس جدید میدهند هر موقع که اتبوس جدید می اید به غیر از مسیر 127 زعفرانیه 10ساله که اتوبوسهاش فرسوده اند 1 تا یک ساعت نیم باید تو زعفرانیه تو ایستگاه ایستاد تا یک اتوبوس بیاید اتوبوس های این مسیر از تمام مسیرهای اتوبوس های تبریز کمتر است