پیش بینی بارش باران همراه با رعد و برق در اکثر نقاط کشور

طبق پیش بینی سازمان هواشناسی از ظهر امروز در برخی از نقاط کشور به ویژه تهران بارش باران همراه با رعد و برق پیش بینی می شود.

از ظهر دوشنبه در برخی نقاط استانهای کردستان، کرمانشاه، زنجان، همدان جنوب استانهای آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل ، به تدریج در استانهای ساحلی خزر، قزوین، البرز، تهران، ارتفاعات سمنان و خراسان شمالی بارش باران رعد و برق، وزش باد شدید و در نقاط مستعد گردوخاک پیش بینی می شود.

سه شنبه این وضعیت در مازندران و گلستان خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رخ خواهد داد و از روز چهارشنبه نیز در برخی نقاط شمال غرب و سواحل غربی خزر بارش پراکنده پیش بینی می شود. پنجشنبه در شمال غرب استانهای ساحلی خزر، شمال شرق و استانهای واقع در دامنه های جنوبی البرز و دامنه های زاگرس مرکزی بارش پیش بینی می شود؛ جمعه از شدت بارش در شمال غرب و غرب کاسته شده اما در سایر مناطق ذکر شده تشدید بارش خواهیم داشت.

دریای خزر سه شنبه و جمعه مواج می باشد. طی سه روز آینده در بخش هایی از شمال غرب، غربه استانهای واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی و بخش هایی از مرکز کشور و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در شمال شرق و شرق کشور در برخی ساعت وزش باد شدید و گردوخاک بیش بینی می شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۰۵ ۰۲ آبان ۱۴۰۱
خواهشا مدیر کل هواشناسی خرم آباد آقای مرادپور رو عوض کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۰۲ آبان ۱۴۰۱
سلام با توجه به اینکه خشکسالی کشور رو فرا گرفته و همه سدها خالی هستن سفره های زیر زمینی به بدترین نقطه خود هستن چرا ابرها رو بارور نمیکنن تا اندکی از این کمبودها جبران بشه این هم کارهای دیگتان هست که دس دس میکنید
آخرین اخبار