امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه امام رضا (ع) با مرکز تبیان افغانستان

دانشگاه امام رضا (ع) با مرکز فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی تبیان افغانستان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

این تفاهم‌نامه همکاری مشتمل بر ۵ ماده شامل فعالیت‌های مختلف آموزشی و فرهنگی به امضای حجت الاسلام والمسلمین هاشمی راستی مسئول نمایندگی مرکز تبیان در مشهد و دکتر مرتضی رجوعی، رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) رسید.

رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) گفت: معرفی داوطلبان افغانستانی مستعد برای تحصیل در دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) با تسهیلات ویژه از بند‌های این تفاهم‌نامه است.

مرتضی رجوعی ابراز امیدواری کرد: داوطلبانی معرفی شوند که علاوه بر مستعد بودن و داشتن انگیزه تحصیل، تمایل به بازگشت به افغانستان داشته باشند و مسئولیت‌هایی را که موجب کمک به بازسازی و پیشرفت این کشور می‌شود بپذیرند.

نماینده مرکز فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی تبیان افغانستان در مشهد هم اظهار کرد: کسانی به این دانشگاه معرفی و مشغول به تحصیل خواهند شد که پس از اتمام تحصیل و اخذ مدارک تخصصی، در کشور خود و به عنوان فردی موثر و مفید مشغول به کار و خدمت رسانی شوند. حجت‌الاسلام هاشمی راستی افزود: مرکز تبیان در افغانستان هم اکنون تاییدیه‌های فعالیت رااز دولت امارت اسلامی دریافت کرده است.

این تفاهم نامه همکاری به دنبال برگزاری نشست رئیس مرکز فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی تبیان با رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) در نیمه شهریور امسال و مذاکرات نخست در خصوص همکاری علمی و فرهنگی دو مجموعه امضا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.