آغاز به کار دهمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران مد (IRAN MODE)

محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران تا دوم آبان ماه، میزبان دهمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران مد (IRAN MODE) است.

 نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران مد (IRAN MODE)، با حضور و همکاری چندین شرکت طراحی و تولیدی و واحد‌ها و کارگاه‌های تولیدی کوچک و متوسط آغاز به کار کرده است و شرکت کنندگان، برترین تولیدات خود که شامل انوع پوشاک مردانه، زنانه، بچه گانه، و دیگر مدل‌های تولیدی است را در قالب طرح و رنگ‌های گوناگون و همچنین دستگاه‌ها و تجهیزات تولید پوشاک در معرض علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

برگزار کنندگان این نمایشگاه، ایجاد رقابت و تبادل اطلاعات میان تولید کنندگان و صادرکنندگان پوشاک و همچنین ارتقاء سطح تولید داخلی، علمی کردن طرح تولید پوشاک داخلی، کمک به توسعه اشتغال پایدار، بازاریابی و افزایش صادرات را مهم‌ترین اهداف برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران مد عنوان کرده اند.

علی مرادی، رئیس ستاد برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران مد، در حاشیه این رویداد بیان کرد: این نمایشگاه با مجوز رسمی سازمان توسعه تجارت ایران و از سوی شرکت سامع پادنوین تحت نظارت اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نساجی و پوشاک ایران برگزار می‌شود.

به گفته او، با توجه به تأکید رهبری درمورد حمایت از کالای ایرانی، تلاش شده است که این نمایشگاه، در راستای آن و حمایت از پوشاک ایرانی برگزار شود چراکه نمایشگاه پوشاک ایران می‌تواند علاوه بر تحقق این هدف، گام مهمی برای افزایش اعتماد جامعه مصرف کنندگان به پوشاک داخلی بردارد.

رئیس ستاد برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران گفت: قاچاق، یکی از مسائل مهمی است که می‌تواند به صنعت پوشاک کشور صدمات سختی وارد کند و اگرچه   با قاچاق پوشاک مبارزه می‌شود، ولی باید چنین برخورد‌هایی باید با جدیت بیشتر صورت بگیرد.

گفتنی است که نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران مد تا ۲ آبان ماه ۱۴۰۱، هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران، میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار