اعلام آمادگی سپاه برای راه اندازی مرکز ترک اعتیاد بانوان در کرمان

دبیر شورای مبارزه با مواد‌مخدر کرمان گفت: برای ایجاد مرکز ماده ۱۶ بانوان نیاز به کمک همه دستگاه‌ها داریم و سپاه برای کمک اعلام آمادگی کرده است.

احمد دهقانی دبیر شورای مبارزه با مواد‌مخدر استان در جلسه امروز این شورا با اعلام اینکه با تمام وجود مشکلات را درک می‌کنیم و ما انتظار داریم مرکز ماده ۱۶ بانوان شهر کرمان زود به بهره برداری برسد.

او گفت: بهزیستی تنها است و دستگاه‌ها کمک نمی‌کند با اولویت زنان ما نیاز به کمک داریم و نگاه به معتادان متجاهر نگاه حداقلی است و مسائل سطح شهر باید جمع شود.

مدیر کل بهزیستی استان کرمان گفت: مرکز ماده ۱۶ بانوان زیرساخت هاش به ما اختصاص پیدا کرده است، کمپ بانوان را جدا کردیم و فقط سخت افزاری آن مانده است و برای واگذاری به بخش غیر دولتی  مشکل پزشک داریم و عمده مشکل ما اقلام روزمره و جاری است و باید دستگاه‌ها کمک کنند.

ستایش نیا معاون اجتماعی سپاه ثارالله کرمان گفت: ما موافق هستم اردوگاه کرامت ۲ را به عنوان کمپ بانوان اختصاص دهند و می‌توانیم همان تیم با همان افراد برای بانوان کار کنند و گرنه از بیرون نیرو قبول نمی‌کنیم سنگ و کلوخ‌های در راه ماده ۱۶ وجود دارد که باید برداشته شود.

او ادامه داد: شما باید این مسائل را حل کنید باید دردی از این شهر کم شود و بازگشت یک معتاد متجاهر برای آن خانواده و جامعه درد است.

جلالی معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمان گفت: برای موارد مطرح شده در شورای مواد مخدر باید کار کارشناسی صورت گیرد و دستگاه‌های که همکاری ندارند و مانع ایجاد کنند معرفی شوند. اگر موضوع کمپ بانوان توسط بهزیستی حل نشود به سپاه واگذار می‌کنیم.

او افزود: جز ۸ مسئله مهم استان معتادین متجاهر هستند اگر این مسئله حل شود سرقت و بسیاری مسائل حل می‌شود.

جلالی بیان کرد: از نیروی انتظامی بابت کشفیات و اینکه نیروی انتظامی در این مورد شهدای زیادی تقدیم کرده است، تشکر می کنم.

روانبخش جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان گفت: ۱۴۸ طرح برای ارتقا امنیت اجتمایی در استان انجام دادیم.

او افزود: ۳تن ۲۶۷ کیلو انواع مواد مخدر در ۴۸گذشته کشف کردیم.

روانبخش با اشاره به اینکه ۴۶ تن مواد مخدر در۶ ماهه گذشته کشف شده که رتبه ۲ کشور را در این زمینه داریم بیان کرد: در کشف مواد مخدر هفت درصد افزایش داشتیم.

او بیان کرد: بیشتر خرده فروشان به مواد مخدر صنعتی روی آوردند و افزایش قیمت مواد مخدر سنتی باعث افزایش مصرف مواد مخدرصنعتی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.