آبرسانی جهادی به بیش از ۳ هزار خانواده روستایی ساوه

با اجرای طرح‌های بسیج سازندگی ۳ هزار خانواده روستایی شهرستان ساوه از آب شرب بهداشتی بهره‌مند شدند.

با اجرای طرح‌های آبرسانی مجتمع کوهپایه و سرداران بسیج سازندگی استان مرکزی و بسیج سازندگی سپاه ساوه به روستا‌های محروم و کم برخوردار شهرستان ساوه ۳ هزار خانواده روستایی از آب شرب بهداشتی بهره‌مند شدند.

سرهنگ پاسدار علیرضا مهدی، فرمانده سپاه ناحیه ساوه با اشاره به دغدغه بسیج سازندگی در تأمین آب شرب سالم و پایدار برای روستا‌های کم آب در استان مرکزی گفت: مجتمع آبرسانی کوهپایه شامل ۲۲ روستا با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان و مجتمع آبرسانی سرداران برای ۶ روستا با اعتباری بیش از ۹ میلیارد تومان عملیاتی شده است.

سرهنگ مهدی افزود: در مجموع ۲۸ روستا از شهرستان ساوه آبرسانی شده که آبرسانی روستا‌های قلعک، باغشاهی، شرفلو، سیلیجرد، الوسجرد، یل آباد، ملک شاهی و شادباغی و... از جمله این روستا‌ها هستند.

او هدف بسیج سازندگی را ایجاد امید در بین مردم و رسیدن به عدالت و پیشرفت دانست و بیان کرد: طول لوله گذاری برای مجتمع‌های آبرسانی به روستا‌های ساوه حدود ۱۵ کیلومتر است که توسط بسیج سازندگی در این شهرستان احداث شده تا آبرسانی به بیش از ۳ هزار منزل روستایی انجام شود.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه ادامه داد: عملیات آبرسانی در برخی از روستا‌های کم برخوردار که با تنش آبی مواجه هستند با اقدامات قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) باهمکاری شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی انجام میشود تا، ولی نعمتان نظام مقدس جمهوری اسامی ایران بتوانند از این نعمت الهی که مایه حیات است بهره‌مند شوند.

سرهنگ مهدی تصریح کرد: برخی از روستا‌های ساوه با کمبود آب شرب و تنش آبی مواجه هستند که بسیج سازندگی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در این حوزه وارد عمل شده و با امکانات جهادی و ماشین‌آلات و تجهیزات سپاه و بسیج و نیرو‌های انقلابی در حال اجرای پروژه‌های آبرسانی در این روستا‌ها هستند.

او گفت: بسیج سازندگی شهرستان ساوه با تمام امکانات تلاش میکند تا با تکمیل مجتمع‌های آبرسانی درروستا‌های ساوه بخش عظیمی از مشکلات کمبود آب را رفع کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.