گسترش عدالت ورزشی با اجرای طرح شهید سلیمانی

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان گفت: فعالیت‌های ورزشی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش بسیار موثری دارد و ابزاری برای جلوگیری از آسیب‌ها به شمار می‌رود.

علی اسماعیلی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان گفت: فعالیت‌های ورزشی و تربیت‌بدنی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مخاطرات موجود، نقش بسیار موثر و پررنگی دارد و ابزاری برای جلوگیری از آسیب‌ها به شمار می‌رود.

او افزود: رویکرد آموزش و پرورش استان زنجان توزیع عادلانه فعالیت و اماکن ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی و شهید خرازی است که در همین راستا امکانات ورزشی متعددی در داخل آموزشگاه‌ها و مدارس برای استفاده دانش‌آموزان ایجاد خواهد شد.

مدیرکل آموزش‌ وپرورش استان زنجان با اشاره به ضعف امکانات و سالن‌های ورزشی برای دانش‌آموزان دختر استان، ادامه داد: در گذشته شاید میان امکانات ورزشی دانش‌آموزان پسر و دختر استان تناسب برقرار نبود و در بخش ورزش دختران کمبود‌هایی وجود داشت که امیدواریم با اجرای دو طرح مذکور، بخشی ازاین نواقص جبران شود و ما شاهد فعالیت ورزشی و ارتقای تحرک جسمانی در دانش‌آموزان دختر باشیم.

اسماعیلی گفت: در راستای اجرای طرح ملی شهید سلیمانی در سطح کشور، در استان زنجان بیش از ۳۰ پروژه آموزشی و ورزشی خواهیم داشت که شامل ۱۴ زمین چمن مصنوع، ۱۰ سالن ورزشی و ۱۰ زمین بازی شنی است و این موارد فرصتی را برای استفاده دانش‌آموزان در اوقات فراغت و ورزش فراهم می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.