نماینده شهرستان بن در شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری؛

باغات شهرستان بن بدون دریافت وجه از کشاورزان بیمه شود

بهارلویی گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی و اقلیمی در بن انتظار می‌رود باغات این شهرستان بدون دریافت وجه از کشاورزان بیمه شود.

محمود بهارلویی اظهار داشت: با وجود پنج امامزاده واجب‌التعظیم ایجاد یک مرکز حسینیه در شهرستان بن ضروری است و نیاز است در حوزه گردشگری مذهبی خدمات رفاهی ایجاد شود تا گردشگری مذهبی نیز رونق یابد.

وی با اشاره به مشکل آرد نانوایی‌های شهرستان بن به ویژه بخش شیدا، افزود: گردشگر زیادی در آن منطقه حضور دارد و باید به مشکل کمبود آرد و نان رسیدگی شود همچنین لازم است شهرک صنعتی شیدا از تک قطبی بودن خارج شود تا شاهد رونق اقتصادی در این منطقه باشیم.


بیشتر بخوانید


بهارلویی با اشاره به اینکه مرکز بخش شیدا یک شعبه بانکی ندارد، اضافه کرد: به دلیل سرمازدگی بخشی از باغات، مردم با مشکل اقتصادی مواجه شده‌اند لذا تمدید وام‌های کشاورزی را درخواست داریم.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط آب و هوایی و اقلیمی بن انتظار می‌رود باغات شهرستان بدون دریافت وجه از کشاورز بیمه شود، همچنین آسفالت معابر گرداب مجموعه گردشگری بن، احداث ساختمان مدیریت بحران چهارراه بن به داران، آسفالت جاده یان چشمه به آزادگان و دهکده توریستی آلان یان چشمه نیز از جمله مواردی است که باید پیگیری و مشکلات موجود رفع شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.