نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثاگران کشور در اراک:

دشمنان سال‌های اوج انقلاب نقشه تجزیه ایران را کشیده بودند

حجت‌الاسلام شکری در مراسم هفته فرهنگی اراک گفت: دشمنان غربی و شرقی در سال‌هایی که هنوز انقلاب پیروز نشده بود طرح تجزیه ایران را مطرح کردند.

حجت‌الاسلام شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثاگران کشور در مراسم هفته فرهنگی اراک در گلزار شهدای اراک گفت:سال‌های پیش از پیروزی انقلاب ابرقدرت‌های شرق و غرب طرح تجزیه ایران را در دپارتمانی مطرح کردند.

حجت الاسلام شکری افزود: شاه هم موقع رفتن از ایران می‌گفت اگر من بروم ایران تجزیه شده و ایران ایرانستان خواهد شد.

او اضافه کرد: دشمنان از عشق مردم به اسلام و امام خمینی رحمت الله علیه خبر نداشتندو از همراهان ملی گرای امام پرسیده بودند چرا همراه امام هستید پاسخ داده بودند برای اینکه بعد فوت امام عنان کار را دست بگیریم.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید بیان کرد: غرب و شرق دنبال تجزیه ایران و کوچک سازی کشور بودند، اما وجود امام خمینی رحمت الله علیه با تمام قدرت و اقتدار و تعلق خاطر به اسلام و ایران ضمن ساماندهی جنگ انقلاب را به جهان هم صادر کرد.

او ادامه داد: امام خمینی رحمت الله علیه هم داخل را ساماندهی کرده و ۴۰۰ هزار میلیشیای منافقین را پیش چشم مردم ایران رسوا کرد و هم انقلاب را صادر کرد.

حجت الاسلام شکری گفت: دشمن از این کشور اختلاس کرده و تحت پوشش دنیای غرب است و بیش‌از ۴۰ سال است که دشمن این کشور را تحریم کرده آنوقت عده‌ای فلش را به سمت داخل کشور می‌برند.

او تصریح کرد: غیرت ایرانی و شیعی که نظام شاهنشاهی وابسته به استکبار جهانی را برکنار زد 

 اجازه نخواهد داد دشمن به اهدافش برسد و برخی جوانان که فریب خورده اند حتما برخواهند گشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.