معرفی دستگاه اداری و اجرایی برتر جشنواره شهید رجایی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از انتخاب و معرفی دستگاه اداری و اجرایی برتر استان در جشنواره شهید رجایی استان خبر داد.

سیدعلی احمدزاده گفت: ۷۰ دستگاه اداری و اجرایی در جشنواره شهید رجایی، ارزیابی و دستگاه‌های برتر کهگیلویه و بویراحمد به عنوان دستگاه‌های برتر انتخاب و معرفی شدند.

او افزود: کسانی که در جشنواره شهید رجایی تجلیل می‌شوند به عنوان شخص مورد تجلیل قرار نمی‌گیرند، بلکه نماینده دستگاه هستند و به نمایندگی از آن دستگاه لوح سپاس دریافت می‌کنند.

احمدزاده می‌گوید: اگرچه دستگاهی می‌توانست در میان برگزیدگان جشنواره باشد، اما به دلیل کوتاهی خودشان کاری از پیش نبردند که امید است با کار‌های خوب در سال‌های آینده در میان برترین‌ها قرار گیرند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: تلاش‌های مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قابل تقدیر است و این دستگاه کار فوق‌العاده در استان آغاز کرده و افزون بر ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار‌های ملی برای توسعه فیبر نوری در روستا‌ها جذب کرده است.

به گفته نماینده عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد؛ تا پایان امسال همه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار از شبکه اینترنت پر سرعت بهره‌مند خواهند شد.

او به کار‌های اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس استان در اجرای سیاست دولت مردمی و کار جهادی اشاره و اضافه کرد: در فاصله کمتر از ۴ ماه اداره کل نوسازی مدارس چند مدرسه ساخت و به بهره‌برداری رسیدند.

احمدزاده می‌گوید: این اداره کل طی مدت ۳ ماه هنرستان بزرگی که ۱۰ سال نیمه کاره رها شده بود را تکمیل کرد و در اختیار آموزش و پرورش قرار داد.

او به برچیدن کلاس‌های کانکسی با بیش از ۱۵ دانش آموز با مشارکت سازمان نوسازی مدارس اشاره کرد و ادامه داد: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده کلاس‌های کانکسی بیش از ۱۰ دانش‌آموز و کلاس‌های سنگی به کلاس‌های ایمن تبدیل خواهند شد.

به گفته احمدزاده؛ اداره کل امور مالیاتی، مدیر شعب بانک سپه، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی، شرکت آب منطقه‌ای، اداره‌کل ثبت اسناد و املاک، سازمان جهاد کشاورزی، اداره‌کل بهزیستی، اداره‌کل اقتصاد و دارایی، مدیر شعب بانک صنعت و معدن، کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و اداره‌کل نوسازی مدارس در شاخص‌های مختلف به عنوان دستگاه‌های برتر جشنواره شهید رجایی معرفی شدند و لوح سپاس دریافت کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.