شهرستان ملایر

تامین تجهیزات مورد نیاز بیمارستانی با ۲ میلیارد ریال اعتبار خیران

رئیس مجمع خیران سلامت ملایر گفت:با همکاری اداره اوقاف و امور ‏خیریه ۲ میلیارد ریال برای تهیه تجهیزات موردنیاز بیمارستان امام حسین (ع)هزینه شد.

دکتر عباس آذرهمایون گفت: مبلغ ۶۶ میلیون تومان هم برای حمایت از بیماران سخت درمان نیازمند، ‏به حساب مجمع واریز شده است. ‏

او گفت:۲۱ میلیون تومان در ماه اخیر برای صرف در امور خیر با صلاحدید مجمع واریز شده است و ۱۱۰ میلیون تومان هم به خرید تجهیزات اختصاص یافته است.

 رئیس مجمع خیران سلامت ملایر به اهدای ۲۵ میلیون تومانی جمعی از بانوان خیّر برای تهیه ۱۸۰ بسته نوشت افزار و توزیع آن بین دانش آموزان نیازمند در مهر اشاره و اظهارکرد: ۲۶ جفت کفش بین دانش آموزان بی بضاعت توزیع شد.

آذرهمایون در مورد عملکرد واحد مددکاری، گفت: در یک ماه گذشته ۴۶۴ مورد به واحد مددکاری مراجعه داشتند و هفت فقره پرونده بیماران سرطانی و صعب العلاج تشکیل شد.

او از پرداخت۳۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان کمک هزینه پرتودرمانی و شیمی درمانی به ۱۱ بیمار تحت حمایت مجمع خبر داد و افزود: حدود دو میلیون تومان  هزینه صرف تهیه لوازم بهداشتی برای بیماران مبتلا به زخم بستر شد.

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر از توزیع وسایل کمک توانبخشی شامل اکسیژن ساز، کپسول اکسیژن، ویلچر، تشک مواج، ساکشن و تخت بیمارستانی به تعداد ۷۱ مورد به صورت امانی خبر داد و افزود: پنج مورد پرداخت تسهیلات و وام قرض الحسنه و معرفی به صندوق احمدیه به مبلغ ۳۰ میلیون تومان داشتیم.

آذرهمایون افزود: اهدای وسایل منزل از طرف خانواده شادروان سید الله حسین قاسمی و مرحومه خانواده مرحومه فاطمه گرگوند، اهدای یک دستگاه اکسیژن ساز به ارزش ۱۲ میلیون تومان و کمک ۱۰ میلیون تومانی خیّر اخترالسادات کاشانی از برنامه های این مجمع در ماه اخیر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار