مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان:

پیشرفت فیزیکی ۲ هزار واحد مسکونی در بندر امام ۶۰ درصد است

جنتی گفت: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی دو هزار واحد مسکونی در حال ساخت در بندرامام خمینی (ره) به صورت میانگین بیش از ۶۰ درصد است.

حسین جنتی در خصوص آخرین وضعیت بازسازی و نوسازی واحد‌های آسیب دیده در اثر آبگرفتگی و همچنین بافت فرسوده بندر امام خمینی (ره) گفت: از ۵ هزار واحد مسکونی که قرار است در بندر امام ساخته شود، کار ساخت ۲ هزار واحد مسکونی آغاز، اما در میانه راه با مشکلات مالی مواجه شد.

او با اشاره به اتخاذ تصمیماتی برای حل مشکلات مالی این ساخت و ساز‌ها افزود: با توجه به تصمیمات گرفته شده ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات برای ساخت هر واحد مسکونی به تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی که پیش از این به ساخت و ساز واحد‌ها اختصاص داده شده بود، اضافه شد تا جمعا به ساخت هر واحد مسکونی ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات تعلق بگیرد.

به گفته آقای جنتی همچنین ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض نیز برای ساخت هر واحد مسکونی تخصیص می‌یابد که جمع هزینه تخصیص یافته برای ساخت هر واحد مسکونی در بندر امام به ۳۰۰ میلیون تومان می‌رساند.

البته مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان یادآور شد که اگر تسهیلات ساخت این واحد‌های مسکونی به موقع پرداخت شود و دستگاه‌های خدمات رسان در بحث آب و برق و گاز نیز نسبت به تکمیل به موقع زیرساخت‌ها اقدام کنند، انتظار می‌رود تا پایان سال بخش عمده‌ای از این ۲ هزار واحد به صاحبان آن‌ها تحویل داده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.