مقام اروپایی: اتحادیه اروپا سال‌هاست دربرابر آمریکا تعظیم کرده است

نماینده پارلمان اروپا با جنایتکار خواندن روسای جمهور پیشین آمریکا، از نحوه رفتار اتحادیه اروپا درقبال آمریکا انتقاد کرد.

نماینده ایرلندی پارلمان اروپا در پیامی توییتری به پیام یک تحلیلگر لبنانی واکنش داد و روسای جمهور پیشین آمریکا را جنایتکار خواند.

یک تحلیلگر لبنانی در پیامی توییتری عکسی از «باراک اوباما» و همسرش، به همراه «بیل کلینتون» «هیلاری کلینتون» «جورج بوش پسر» و همسر و پدرش، را منتشر کرد و زیر آن به آغاز اغلب جنگ‌ها به دلیل سیاست‌های این افراد اشاره کرد و نوشت: «۱۰ جنگ، میلیون‌ها نفر کشته، یک جایزه صلح نوبل و هیچ تحریمی».

«میک والاس» نماینده ایرلندی پارلمان اروپا هم به این پیام پاسخ داد و نوشت: «اتحادیه اروپا و هیچ یک از این جنایتکاران جنگی پاسخگو نیستند. اتحادیه اروپا سال‌هاست که در برابر سلطه آمریکا سر تعظیم فرود آورده است، متاسفانه ما اکنون هم دستورات خود را از آن‌ها می‌گیریم.»

او سال گذشته هم در پیامی با بیان آنکه اتحادیه اروپا مانند بسیاری از کشور‌های جهان مشکلات زیادی دارد و با چالش‌های متعددی رو به رو است، گفته بود: «متاسفانه اتحادیه اروپا مشتاق است تا در امور دیگر کشور‌ها دخالت کند. ما باید بیشتر به فکر حل مشکلات خود باشیم.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار