توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای گچساران چشم انتظار اعتبار

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گچساران بر اختصاص اعتبار برایتوسعه زیرساخت‌های جاده‌ای و طرح‌های در دست اجرا تاکید کرد.

یعقوب عوض زاده اعتبار مورد نیاز برای توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای و طرح‌های در دست اجرا در گچساران را ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: پارسال ۲۱۲ میلیارد ریال اعتبار به همین منظور در نظر گرفته شده بود.

او با بیان اینکه ۱۵۰ میلیارد ریال از اعتبار تصویب شده اختصاص یافت، افزود: این اعتبار برای بهسازی، آسفالت راه‌های روستایی، اجرای شبکه روشنایی، ارتقا روشنایی، لکه گیری هندسی، لکه گیری و روکش آسفالت در این شهرستان هزینه شد.

عوض زاده به تکمیل و بهره برداری ۸ طرح عمرانی از ابتدای امسال تاکنون اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۶ طرح در زمینه زیر ساخت‌های جاده‌های در این شهرستان در دست اجرا است.

به گفته رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گچساران؛ امسال اجرای شبکه روشنایی پل پاسگاه عبدالهی و تقاطع غیر همسطح خیرآباد به طول ۱.۵ کیلومتر با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال انجام شده است.

این مقام مسئول بهسازی و آسفالت جاده نیمدور –اسپر و موگر به طول ۲ کیلومتر با اعتباری بیش از ۱۲ میلیارد ریال، بهسازی آسفالت راه‌های روستایی آبچیرک به طول ۴۰۰ متر و اعتبار ۶ میلیارد ریال، بهسازی و آسفالت راه روستایی آبرزی به طول ۶۰۰ متر با اعتبار ۵ میلیارد ریال را از دیگر طرح‌های اجرا شده برشمرد.

عوض زاده می‌گوید: از این تعداد طرح‌های اجرا شده ۳ طرح از محل اعتبار‌های ملی بوده که ۱۲۱ میلیارد ریال برای اجرای این طرح‌ها امسال هزینه و لکه گیری و روکش آسفالت پل بریم باشت - گچساران - خیر آباد به طول ۵.۵ کیلومتر با اعتبار ۷۲ میلیارد ریال از محل اعتبار‌های ملی انجام شد.

او اضافه کرد: لکه گیری روکش آسفالت محور گچساران بی بی حکیمه به طول ۳ کیلومتر و ۶۰۰ متر با اعتبار ۳۶ میلیارد ریال و از محل اعتبار ملی امسال تکمیل شد، همچنین لکه گیری هندسی در سطح شهرستان به مساحت ۱۰ هزار متر مربع با اعتبار۱۳ میلیارد ریال از محل اعتبار‌های ملی اجرا شده است.

به گفته عوض پور؛ طرح‌های بهسازی و آسفالت راه روستایی سرابننیز ۸۰ درصد، اجرای شبکه روشنایی پل عبدالهی و تقاطع غیر همسطح خیرآباد ۹۰ درصد، بهسازی و آسفالت راه روستایی پشه کان ۳۰ درصد، آسفالت جاده قبرستان دوگنبدان (روغن نباتی الوا) ۸۵ درصد و احداث پمپ ورودی و خروجی مجتمع خدمات رفاهی خانعلی پور ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

او می‌گوید: امید است با بهره‌برداری از طرح‌های در دست اجرا این اداره گامی بزرگ برای رفاه اهالی این روستا‌ها و همچنین کاربران جاده‌ای در راه‌های مواصلاتی شهرستان برداشته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.