برگزاری بزرگ‌ترین رویداد فرهنگ کتابخوانی کشور در مشهد

افتتاحیه رویداد فرهنگی کتاب‌یار در مجتمع دانشجویی امام رضا علیه‌السلام با حضور ۱۵۰ نفر از فعالان و علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی در مشهد برگزار شد.

در این رویداد قراراست فرآیند چندماهه تحت عنوان دوره رشد در قالب کارگاه‌های آموزشی -اجرایی حضوری و غیرحضوری انجام شود. همواره یکی از دغدغه‌های که در جامعه وجود داشته موضوع روش و مهارت و نیز ترویج کتاب در بین مردم بخصوص جوانان است.

فرایند آموزش در کارگاه توسط تشکل‌های مردمی در حوزه کتاب برگزار می‌شود. این رویداد فرهنگی با مشارکت و حمایت معاونت فرهنگی سپاه امام رضا علیه‌السلام، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی، جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی و معاونت فرهنگی شهرداری مشهد برگزار می‌شود.

سعی شده برای استقبال بیشتر مردم وجوانان از کتاب و کتابخوانی مشوق همچون بن‌های تخفیف ویژه کتاب و سینما، کمک در برگزاری رویداد‌های کتاب‌محور و... ارائه شود. از ویژگی‌های مهم این رویداد برای کتاب‌یاران مهارت‌افزایی، پشتیبانی‌های حرفه‌ای و شبکه شدن و امکان هم‌افزایی است.

دبیرخانه رویداد کتاب‌یار از افرادی که هنوز به هر دلیلی ثبت‌نام انجام نداده اند درخواست دارد٬در اسرع وقت با روابط عمومی دبیرخانه کتاب‌یار به شماره ۰۹۱۵۸۲۰۴۵۰۸ تماس گرفته و ثبت‌نام نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.